מטפס על גדר ויורה: כך נטרל שוטר מחבל שדקר חרדי • סרטון דרמטי

כך לכד השוטר את המחבל שדקר צעיר חרדי בפיגוע דקירה בירושלים: מטפס על גדר ורץ בעקבות המחבל עם נשק שלוף • כאשר המחבל הסתובב לכיוון השוטר עם חפץ בידו והשוטר חש סכנה לחייו ולסובבים אותו - הוא ביצע ירי מדויק לעברו ונטרל אותו • וזו לא פעם ראשונה של השוטר • צפו
חיים טוויל
כ"ח תשרי התשפ"ג / 23.10.2022 17:50

אתמול (שבת) אחר הצהריים הגיע מחבל בן 16, תושב ענאתא החדשה, לגינה בין רחוב בר-לב לששת הימים, ודקר חרדי בן 20, תושב בני ברק, בגבו באמצעות סכין.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

מיד לאחר פיגוע הדקירה, המחבל נמלט מהמקום. הצעיר שנדקר פונה עם סכין בגבו, כשהוא פצוע באורח קשה, לקבלת טיפול רפואי בבית החולים שערי צדק.

כוחות משטרה גדולים של מחוז ירושלים בפיקוד מפקד המחוז הגיעו לזירה בתוך זמן קצר, סגרו את זירת האירוע והחלו בגביית עדויות ואיסוף ראיות.

במקביל, כוחות המשטרה החלו בסריקות אחר המחבל במספר מעגלים, בהתאם לתיאור המחבל שהופץ על ידי משל״ט מחוז ירושלים.

פחות משעה לאחר הפיגוע, במהלך הסריקות שבוצעו בעקבותיו, שוטר סיור מתחנת שלם של מחוז ירושלים זיהה את המחבל באזור מגרשי הכדורגל בשייח׳ ג’ראח.

כשהבחין המחבל בשוטר הוא לא נענה לקריאותיו לעצור ולשכב על הארץ, וניסה להימלט רגלית לתוך המגרשים, שעה שילדים ונערים משחקים במקום.

השוטר חתר למגע וביצע אחריו מרדף שבמהלכו טיפס השוטר על גדר ורץ בעקבותיו עם נשק שלוף. בשלב מסוים, המחבל הסתובב לכיוון השוטר עם חפץ בידו והשוטר שחש סכנה לחייו ולסובבים אותו, ביצע ירי מדויק לעברו ונטרל את המחבל.

כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום וחקירת הפיגוע הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. המחבל נפצע באורח קשה ופונה לקבלת וטיפול רפואי.

זו אינה הפעם הראשונה שבה השוטר מנטרל מחבל שמבצע פיגוע בעיר ירושלים.

לפני שבע שנים, ב-12.10.2015, התרחש בכניסה לעיר ירושלים פיגוע דקירה על אוטובוס קו 185, במהלכו מחבל דקר חייל וניסה לחטוף את נשקו. השוטר, ביחד עם שוטרים נוספים ממחוז ירושלים, חתרו למגע לעבר המחבל ולאחר מאבק עמו נטרלו אותו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אל יהוד
    23/10/2022 21:20
    אל יהוד
  1. אבל למה לנטרל????