אריה דרעי תקף את מרב מיכאלי – והיא החזירה לו תגובה כואבת

יו"ר ש"ס תקף את חברי הקואליציה: "הייתי עצבני שנה וחצי מהממשלה המנותקת הזו. להקים ממשלה עם השמאל, שמורכב ממרצ, העבודה, ליברמן ולפיד זה חילול השם שאין כדוגמתו" • "רבין היה מתהפך בקברו. זו מפלגת העבודה?"• על בנט: "אני בז לו, הוא דרדר את המדינה למצבים נוראיים"
חרדים 10
כ"ח תשרי התשפ"ג / 23.10.2022 14:37

9 ימים לבחירות לכנסת ה-25: יו”ר ש”ס אריה דרעי שוחח היום (ראשון) עם בן כספית וינון מגל על הבחירות הקרבות ומתח ביקורת חריפה על מפלגות בקואליציה.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

“אנחנו הולכים לנהל את המדינה, זה נכון”, אמר דרעי. “הייתי עצבני שנה וחצי מהממשלה המנותקת הזו. לצערי הרב, השמאל עשו כמעט כל דבר כדי לשנות את הזהות היהודית של המדינה. עם כל הכבוד, כשראש ממשלה בישראל מחתן בחתונה חילונית את בנו…

“להקים ממשלה עם השמאל, שמורכב ממרצ, העבודה, ליברמן ולפיד זה חילול השם שאין כדוגמתו, רובם לא מאמינים באלוהים. כל השמאל מנסה להביא יהדות ישראלית חדשה, כביכול מקרבת ומאחדת. השמאל מסוכן מאוד ליהדות במדינת ישראל, לכן צריך לדאוג שהם יישבו באופוזיציה. מי קרא לנו כוחות החושך? מי פסל את הגוש כולו בצורה מוחלטת? מי אמר לזרוק את כל החרדים למזבלה?”

בהמשך, הדגיש יו”ר ש”ס: “נתניהו לא שומר תורה ומצוות, לצערי הגדול, אך היהדות שהוא לא שומר ומעריך אותה היא היהדות שלי והיהדות המסורתית. בנט, עם כל הכבוד, הלך ולקח שבעה מנדטים של מצביעי ימין שהוא הבטיח להם בשבועה וחתם בשידור ישיר שיקים ממשלה עם הימין ולא יילך עם לפיד ומרצ – אני בז לו. הוא דרדר את המדינה למצבים נוראיים, הלוואי ויהיה לנו כוח לתקן”.

הוא התייחס להסכם אוסלו וטען: “אני מעולם לא תמכתי בהסכם, זו טעות. נמנעתי מההסכם כשהייתי יחיד בממשלה שכולה הייתה בעד, וזאת בהוראתו של המר”ן עובדיה יוסף. למרות רוב מוחלט בממשלה ובכנסת, ההוראה של עובדיה הייתה להימנע באוסלו הראשון ובשני הצבענו נגד”.

על יו”ר העבודה, אמר דרעי: “מרב מיכאלי הולכת לעשות השבוע עצרת לזכרו של רבין, היא אמרה שהיא ממשיכת דרכו – רבין היה מתהפך בקברו. זו מפלגת העבודה?”

מיכאלי הגיבה לו בעוקצנות: “דרעי, אם אתה באמת מתגעגע לרבין, בוא לעצרת לזכרו בשבת. הזדמנות טובה בשבילך לפוגג את השקרים וההסתה של נתניהו ובן גביר על יצחק רבין וממשלתו בה היית שותף, וספר לבוחריך איך יחד באומץ העברתם את הסכמי אוסלו”.

הדפס כתבה

7 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אשה דוחה
    23/10/2022 15:29
    שבולת
  1. הביאה ילד מחו”ל לאמלל אותו אשה דוחה לכו תשמעו מה מספרת עליה העוזרת שלה ותבינו כמה מגעילה האשה הזו שונאת בני אדם

  2. דרעי רוצה ללמד אותי מה זה מוסר
    24/10/2022 15:17
    דניאל
  3. מר דרעי הוא אדם בעייתי, חי כמו אוליגרך,אבל מדבר על ילדים רעבים. מר דרעי ישב בבית הסוהר בגלל שקיבל שוחד וכי הסתיר רווחים כדי לא לשלם מיסים. הוא נמנה במנהיגות הפוליטית של מדינת ישראל אך אין לו בעייה לגנוב ממנה.כל מה שדרעי יגיד הוא בחזקת שקר. שלא יבלבל את המוח.

    • ל2   26/10/2022 00:24

      ךפי כול הפוסקים מותר לגנוב את המדינה אז אל תבלבל בשכל וגם לשקר בבית משפט זה ההלכה כמה טיפשות לך תגיב באתרים דל הציונות

    • אוהב ישראל   27/10/2022 15:20

      מה רע לחיות כמו אוליגרך (אני בטוח שגם אתה רוצה לחיות כך (ואולי בכלל אתה מדבר מקנאה)) ואיך זה סותר את הרצוך האמיתי שלו לעזור לחלשים

      התשובה היא שס חזקה

  4. מכלוף... מר בצל
    25/10/2022 06:53
    ירא שמיים
  5. מכלוף יחד עם השקרן בן שקרן הילכו 2 יחד בלתי אם נועדו…………….. לכאורה

  6. דרעי הצדיק
    26/10/2022 09:16
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. שוחד הוא לא חילול השם ?

  8. תגובה כואבת?
    27/10/2022 15:16
    אוהב ישראל
  9. מאד כדאי שתשנו את הכותרת התגובה של מיכאלי מאוד רדודה הזמנה להגיע לעצרת בשבת בושה וחרפה שכך מתנהגת שרה בישראל