אמסלם: מנדלבליט ושי ניצן “תפרו” תיקים לנתניהו, צריכים לשבת בכלא

הח"כ מהליכוד תקף בריאיון לרשת ב': "ראינו כאן הפיכה מלאה" • על התוכנית של סמוטריץ': "הציונות הדתית העתיקו ממני" • הליכוד: "דעותיו של ח"כ אמסלם הן שלו ואינן מחייבות"
חרדים 10
כ"ח תשרי התשפ"ג / 23.10.2022 11:37

חבר הכנסת דודי אמסלם מהליכוד סבור כי תיקי נתניהו “נתפרו”, וכי האנשים שעומדים מאחורי ה”תפירה” צריכים לשבת בכלא.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

“אני עוקב אחרי משפט נתניהו מתחילתו ועד סופו. לתפיסתי והבנתי, יש כאן תפירת תיק לראש ממשלה מכהן”, אמר אמסלם בראיון שהעניק הבוקר (ראשון) לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’.  “האנשים האלה צריכים לשבת בבית סוהר לטעמי, ממנדלבליט ועד שי ניצן. אנחנו ראינו כאן הפיכה מלאה”.

בהתייחסו לתכנית של הציונות הדתית לרפורמה במערכת המשפט אמר: “הגשתי היום במזכירות הכנסת יותר מ-15 חוקים שנוגעים לרפורמה במערכת המשפט, בהם חוק לביטול העבירה של הפרת אמונים. הציונות הדתית העתיקו את החוקים שלי. אני לא נכנס לסוגיית נתניהו, תתקבל הכרעה בבוא היום כשזה יהיה רלוונטי”.

אמסלם טען כי ישראל נמצאת על סף אובדן צביונה היהודי. “כל אחד ממרצ או מיש עתיד יכול להגיש הצעת חוק לאיסור קיום ברית מילה – זה השלב הבא”, אמר.

מהליכוד נמסר בתגובה: “דעותיו של חבר הכנסת אמסלם הן שלו ואינן מחייבות. כל דיון בנושא רפורמות כאלו ואחרות ייעשה בצורה אחראית ושקולה. שום החלטה שתתקבל לא תחול רטרואקטיבית על משפט נתניהו שקורס לנגד עיני הציבור”.

יו”ר סיעת הליכוד חבר הכנסת יריב לוין טען הבוקר ברדיו ‘גלי ישראל’ כי אין מה לחשוש מדרכו ודעותיו של  ח”כ איתמר בן גביר. “לכל הדואגים אני אומר – ח”כ איתמר בן גביר יתנהג אחרת בממשלה. גם באופוזיציה הוא כבר התנהג בצורה הרבה יותר אחראית ממה שאנשים חושבים, לכן אולי יש לו מחלוקת עם חלק מאנשיו.

“מי שחושש מהעניין הזה, אני אומר לו: אין לי ספק שהוא ינהג באחריות בממשלה כזו, בהרבה מובנים דרכו אינה דרכי, אבל אני חושב שבשנה האחרונה הוא שינה הרבה דברים”.

על דרישתו של ח”כ דודי אמסלם לקבל את תיק המשפטים אמר לוין: “אני חושב שהעיסוק בכל הנושא הזה הוא טעות. תפקיד שר המשפטים בעיני הוא אולי הכי חשוב בממשלה אבל העיסוק בו כרגע זה לא לרתום את העגלה לפני הסוסים, אלא עוד לפני שהסוס בכלל נולד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות