התחזית של חיים רמון: נתניהו יגיע ל־61 ויקרא לגנץ לאזן את בן גביר

השר לשעבר חיים רמון: ''נתניהו קרוב מאוד ל־61, אם לא יקרה משהו יוצא דופן, הוא יגיע לשם, ואז הוא יפעיל על בני גנץ לחץ אדיר לבוא ולהציל את המולדת" • "אם יקבל רק 59 החרדים יפעילו לחץ חזק בכדי לצרף את גנץ ולהעניק לו רוטציה"
חרדים 10
כ"ו תשרי התשפ"ג / 21.10.2022 12:45

10 ימים ליום הבחירות לכנסת ה-25: שר המשפטים לשעבר חיים רמון שוחח היום (שישי) עם ניסים משעל והביע את דעתו על חילופי המהלומות הפוליטיים ותוצאות הסקרים.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

ניסים משעל שאל את רמון איך הוא מנתח את תוצאות הסקרים.

רמון טען, כי מה שהתרחש במגזר הערבי הוא זה שמכריע את הבחירות, והמשמעות היא ברורה. “אם לא יקרה משהו יוצא דופן נתניהו יעשה 61 מנדטים. אם לנתניהו יהיו 59 מנדטים הוא יקים ממשלה עם גנץ, ויעשה איתו רוטציה. גנץ יהיה ראשון ויכהן כשנה, שנה וחצי. קשה לקבל את המציאות, אבל אני מנתח אותה בקור רוח”.

“מאיפה אתה ממציא את זה?”, שאל משעל.

רמון: “המצאתי אצלך בשידור שבנט יהיה ראש ממשלה, ותראה מה קרה. אני אומר לך שאם נתניהו יהיה לו רק 59 יהיה לחץ גדול. גנץ יהיה ראשון כראש ממשלה, ואין אלטרנטיבה אחרת. אני לא חושב שיהיה סיבוב שישי. אני אומר את זה אחרי שאני מדבר עם הרבה מתומכי גנץ, וכשאני אומר להם את זה הם אומרים ‘כן, לא תהיה ברירה'”.

הוא הוסיף: “אם נתניהו יזכה ב־61 יהיה לו בלגן, זו ממשלה קשה לניהול והוא לא אוהב את זה. הוא אוהב שיש לו מפלגות גם מימין וגם משמאל. הוא יפעיל על בני גנץ לחץ אדיר לבוא ולהציל את המולדת. ב־59 החרדים יפעילו לחץ חזק בכדי לצרף את גנץ ולהעניק לו רוטציה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יש לי הרגשה שהוא צודק
    23/10/2022 20:06
    מנש
  1. כי נתניהו הוא פעלולן וזה די מתאים לו .אבל האמת צריכה להיאמר גם אם בן גביר יקבל 20 מנדטים ואם יצליח לעשות 5 אחוז ממה שהוא אומר זה יהיה כביר ,אבל בפועל ככה זה הוא לא יוכל לעשות יותר מחמישה אחוז