הבכיר בליכוד בטוח: “נתניהו יצליח להקים ממשלה, לא יהיו עוד בחירות

ישראל כ"ץ שוחח עם ניסים משעל והסביר: זו הסיבה שאמליץ לנתניהו לא ללכת לאחדות • "אני לא מאמין שיהיו עוד בחירות, להגיד 60-60 זה דמיוני. רוב הציבור יחליט לתמוך בליכוד"
חרדים 10
כ"ו תשרי התשפ"ג / 21.10.2022 10:52

ניסים משעל שוחח הבוקר (שישי) ברדיו 103FM עם ישראל כ”ץ, חבר הכנסת מהליכוד, שהציג את דעתו על הסקרים והתייחס לאפשרות הרוטציה בין גנץ לנתניהו.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

“אני חושב שהסקרים האלה מציגים מגמה, וב-10 הימים האלה האנשים יקבלו את ההכרעות ויחדדו את המודעות”, אמר כ”ץ. “יש שתי אלטרנטיבות – הראשונה היא נתניהו הגדול והמחנה הלאומי, השנייה היא לפיד עם הגוש השני שמגובה בכל המפלגות הערביות הכי קיצוניות.

“לדעתי, רוב הציבור יחליט לתמוך בליכוד, ולתמוך באפשרות שנתניהו יהיה ראש הממשלה ויחליף את השלטון שהם לא רוצים, לא מבחינה לאומית ולא מבחינה כלכלית. אני מזהה את אותן האנרגיות, ולדעתי ביום הבחירות הן יבואו לידי ביטוי”.

משאל ציין כי לפי סקר ‘מעריב’ שפורסם הבוקר, בן גביר וסמוטריץ מחזיקים בלמעלה מ-14 מנדטים – ושאל: “אפשר לנהל ממשלה כאשר הם מהווים את הכוח הגדול?”

כ”ץ השיב: “כן”, וציין: “אבל הליכוד היא מעל 30”.

הוא הסביר: “תראה, אני מאוד מקווה שהליכוד יהיה יותר דומיננטי בתוך הגוש הזה. צריך להבין איך זה מתנהל – הרי בסוף כנסת היא כנסת, והיא לא מנהלת את המדינה. נתניהו כראש ממשלה ותיק, מנוסה ובעל כישורים, הוא יעצב ויקבע את סדר היום, הוא ייקח את היוזמות. בצלאל סמוטריץ’ היה איימת התקשורת, אבל הוא אדם אינטליגנטי”.

על האפשרות שנתניהו וגנץ יקיימו רוטציה, אמר כי הוא אינו ממליץ על כך לנתניהו: “בגלל החרם המכוון. החרם החד צדדי של מחנה השמאל על נתניהו יוצר מציאות שאין ברירה. אני לא מאמין שיהיה עוד בחירות, ולהגיד 60-60 זה דמיוני. אני מאמין שתהיה הכרעה”.

לדבריו, “בטוח שאם הליכוד יזכה, אחזור לתפקידים הבכירים ביותר”.

בנוסף, כ”ץ התייחס להסכם הגז עם לבנות על הגבול הימי ואמר: “הבעיה הגדולה בהסכם הזה הוא שנסראללה איים שאם ישראל תשאב גז, הוא יתקוף. כל הפגנת חולשה של ראש ממשלה ישראל, זה נעשה על רקע איומי נסראללה ולדברים האלה יש מחירים. הכל תלוי בהרתעה. לפיד נכשל במבחן המנהיגות, ולא כדאי שיגע בזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות