בזמן שחגגתם בסוכות: 3 גלמודים מתו – ונמצאו במצב ריקבון קשה

גלמוד בשנות ה-50 לחייו שלא הגיע לעבודה מזה מספר ימים נמצא מוטל בביתו בפתח תקווה במצב ריקבון קשה • גלמוד כבן 60 נמצא מוטל בביתו בנס ציונה במצב של איבוד צלם אנוש - כל הבית היה מוזנח עם אשפה ופסולת • גם בנתיבות נמצאה גופת אישה כבת 70 במצב ריקבון
חיים טוויל
כ"ו תשרי התשפ"ג / 21.10.2022 00:13

בתוך 10 שעות טיפלו מתנדבי זק״א בשלושה אירועים קשים של גלמודים שנמצאו במצב ריקבון קשה, זמן רב לאחר מותם – בערים נס ציונה, נתיבות ופתח תקווה.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

הערב, סמוך לשעה 20:30, התקבל דיווח במוקד זק”א על גופה שנמצאה במצב ריקבון בבית בפתח תקווה.

יהודה דהן, מתנדב זק״א: “מדובר בגבר בשנות ה-50 לחייו שנמצא מוטל בביתו במצב ריקבון קשה. חבריו לעבודה ששמו לב שלא הגיע מזה מספר ימים פנו למשטרה בבקשת סיוע באיתורו.

“שוטרי תחנת פתח תקווה שהגיעו לביתו יחד עם צוותי כיבוי פרצו את הדלת. כשהגענו למקום מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש, זמן רב לאחר מותו. פראמדיק אישר את מותו. מתנדבי זק״א מרחב שרון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה”.

מנכ״ל זק״א דובי ויסנשטרן, שטיפל בזירה בפתח תקווה: “כואב הלב. בתוך שעות הוזעקו מתנדבי זק״א לשלושה אירועים קשים, מקרי מוות של אנשים גלמודים שנמצאו מוטלים בביתם במצב ריקבון קשה, מתו לבד ורק אחרי זמן רב שמו לב בחסרונם.

“בזמן שאנחנו כולנו חגגנו את חג הסוכות האנשים האלו היו בביתם לבד ומתו מבדידות – וגופותיהם התגלו כשכבר מאוחר מידי. אילו היו שמים לב אליהם ומתעניינים בשלומם לפחות פעם ביום, וודאי היו מצילים את חייהם”.

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

כמה שעות קודם לכן, סמוך לשעה 15:00, התקבל דיווח במוקד זק״א על גופה שנמצאה במצב ריקבון בנתיבות, לאחר ששכנים הלכו לדרוש בשלומה של שכנה כבת 70, ומצאו אותה מוטלת בביתה במצב ריקבון קשה, זמן רב לאחר מותה.

יהודה וויצמן, סגן מפקד זק”א נתיבות: “מדובר באישה גלמודה כבת 70 שחיה בגפה. השכנים סיפרו לנו שחששו לחייה, לאחר שלא ראו אותה מזה מספר ימים והגיעו לבדוק בשלומה. הם נחשפו למראות קשים מאוד והזעיקו את המשטרה ומד״א למקום.

“לצערי בהגיענו למקום מצאנו את האישה מוטלת בבית במצב של איבוד צלם אנוש, מספר ימים לאחר שנפטרה. מתנדבי זק״א נתיבות טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה”.

גם את נסיבות האירוע הזה המשטרה חוקרת.

סמוך לשעה 10:30 בבוקר התקבל דיווח במוקד זק״א על גופת גבר גלמוד כבן 60, שנמצא מוטל בביתו בנס ציונה במצב ריקבון קשה, כשבוע לאחר שנפטר.

שרגה סופר מתנדב זק״א שטיפל בזירה: ״מדובר בגבר כבן 60 שגר בגפו ונמצא ללא רוח חיים במצב ריקבון קשה, כשבוע לאחר שנפטר. עובר אורח סיפר שבעקבות ריח חריף שפשט מהדירה לרחוב הזעיקו את המשטרה למקום.

“כשהגענו לדירה מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש. כל הבית היה מוזנח עם אשפה ופסולת, מקרה מוות מיותר וכואב. מתנדבי זק״א שפלה טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה.״

נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ידי מי שפכו את הדם הזה?.?
    23/10/2022 13:26
    אזרחית מודאגת
  1. מה שס עשתה למען הגלמודים???האם אישרו להם לחצן מצוקה??האם יש להם ביקורי בית באופן סדיר?מישהו שאל שאלות?באמת,אין להם גואל???עם ישראל ערבים זה לזה “וזה התפקיד שלך כעיתונאי להרים את הכפפה ולשאול שאלות נוקבות כי אני כאזרח הפשוט כבר שאלתי (על מישהו)אבל כשזה מגיע לתיקשורת הכל זז בבקשה תעזור לאלו שהכי הכי שקופים במדינה (אשמח אם תשאיר מייל)