ערבי שתקף ופצע בחורי ישיבה חרדים – שוחרר לאחר 3 שעות

קבוצה של חמישה בחורי ישיבה הותקפה אמש באלימות: רכב בו נסעו ערבים סטה לעברם מהנתיב הנגדי בחדות בניסיון לדורסם • אחר כך יצאו שלושה מהרכב ותקפו את אחד הבחורים באגרופים - עד שהתמוטט • פרקליטו: לעצור את התוקף ששוחרר ואת חבריו שהשתתפו בתקיפה
חיים טוויל
כ"ה תשרי התשפ"ג / 20.10.2022 15:17

חמישה בחורי ישיבה חרדים הותקפו אמש (רביעי) בירושלים בידי קבוצת ערבים.

מודיעין בחירות: רוצים לבדוק את מיקום הקלפי שלכם וזכאות? כנסו

התקיפה התרחשה בדרך חברון, כאשר בחורי הישיבה צעדו ברחוב, ולפתע הגיח רכב בו נסעו בני מיעוטים מן הנתיב הנגדי, הבחין בבחורים בלבוש חרדי, וסטה לעברם בחדות בניסיון לדורסם.

מיד לאחר מכן נעצר רכב התוקפים בחריקה, וממנו יצאו שלושה בני מיעוטים אשר תקפו את אחד הבחורים באגרופים.

כתוצאה מהמכות התמוטט המותקף, והתוקפים נמלטו מהמקום.

המותקף פונה לבית החולים שערי צדק, שם נזקק לעבור בדיקות מקיפות לשלילת פגיעת ראש ובהמשך שוחרר להתאוששות, עד שיחלים מהפציעה.

הבוקר הגיע המותקף להגיש תלונה בתחנת המשטרה על התקיפה, אולם למרבה האכזבה נדהם לגלות כי התוקף נעצר על ידי המשטרה, אך שוחרר כעבור 3 שעות.

עו”ד חיים בלייכר מחוננו, המייצג את המותקף, פנה במכתב למשטרה ובו דרש לעצור את התוקף ששוחרר ואת חבריו שהשתתפו בתקיפה: “אבקש לאתר את שאר התוקפים שנסעו ברכב יחד עם החשוד, לעצור אותם ולחקור אותם על תקיפה”.

עו”ד בלייכר הוסיף: “אבקש לקבל מידע – האם החשוד אכן שוחרר בתחנה, ומדוע”.

בלייכר דרש מהמשטרה להעביר את התיק בהקדם לפרקליטות המדינה, לשם הגשת כתב אישום כנגד כלל המעורבים בגין תקיפה בנסיבות מחמירות בצוותא וממניע גזעני.

עו”ד בלייכר: “מדובר במקרה חמור של ניסיון דריסה ותקיפה חמורה של בחורי ישיבה יהודים ללא כל סיבה מלבד חזותם היהודית וממניע גזעני אנטישמי. אנו דורשים מהמשטרה לעצור את התוקפים ולהעמידם לדין ולפרקליטות לפעול מולם במלוא חומרת הדין. חייהם של יהודים בירושלים בירת ישראל אינם הפקר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות