קייטנה לילדים בוחרים רק אצל מי שמשקיע בבטיחות

רוצים להיות רגועים כאשר אתם רושמים את הילדים שלכם לקייטנה? תרשמו אותם לקייטנה שתשמור על בטיחותם באופן עקבי • אנו כמובן מדברים על קייטנה על גלגלים שהפכה להיות מוכרת בכל בית
תוכן שיווקי
כ"ד תשרי התשפ"ג / 19.10.2022 18:05

החופש הגדול מאפשר לילדים לעשות את כל הדברים שאותם הם לא הספיקו לעשות במהלך השנה. זוהי הסיבה שבגללה ילדים רבים מעוניינים להירשם לקייטנות מיוחדות ומגיבות. אם בעבר הילדים היו מסתפקים בקייטנות פשוטות, היום הדרישות הן לגמרי אחרות.

כל קייטנה ברמת גן או בכל עיר אחרת צריכה להביא איתה משהו חדש כדי להיות מעניינת. אך לצד הרצון להציע פעילויות מיוחדות ישנה חשיבות לוודא כי במקום נשמרת הבטיחות. לצערנו יוצא לנו לשמוע בכל חופש גדול על קייטנות שלא פועלות על פי הנהלים השונים. ישנם נהלים מוגדרים מראש להפעלת קייטנה, כאלה שלא ניתן שלא ליישם אותם בזמן אמת. רוצים להיות רגועים כאשר אתם רושמים את הילדים שלכם לקייטנה? תרשמו אותם לקייטנה שתשמור על בטיחותם באופן עקבי. אנו כמובן מדברים על קייטנה על גלגלים שהפכה להיות מוכרת בכל בית.

איך יודעים שהקייטנה שומרת על הבטיחות?

בתור הורים יהיה עליכם לעמוד על הרגליים האחוריות כדי לוודא שמצאתם קייטנה מתאימה. קייטנה ברמת גן צריכה להיות כיפית, כזאת שהילדים יחזרו ממנה עם חיוך ענק. אך בשביל שאתם ההורים תוכלו ללכת לעבודה ללא חשש יהיה עליכם לוודא את בטיחותה.

הדרך הכי טובה לבחון את הבטיחות של הקייטנה היא להגיע למקום עצמו. כך תוכלו מצד אחד לראות את המקום שבו תתקיים הקייטנה, מצד שני תוכלו לראות את האישורים הדרושים. מי שלא יכול להגיע למקום שבו תתקיים הקייטנה יוכל לדרוש לראות את כל האישורים השונים. אם הצוות בקייטנה אינו מסוגל לתת לכם את אישורי הבטיחות ככל הנראה שיש סיבה שחובה להכיר. מבחינתכם אינכם יכולים להתפשר כאשר זה נוגע לבטיחות של ילדכם ולשקט הנפשי שלכם.

קייטנה על גלגלים פועלת שנים רבות

קייטנות חדשות הן לרוב קייטנות שמעגלות פינות בכל מה שנוגע לנושא הבטיחות. הסיבה לכך היא שיש המון מה לעשות כדי להרים מקום שבו תהיה אפשרות לעשות קייטנה. לפיכך יהיה הכי טוב מבחינתכם לפנות ישירות לקייטנה שפועלת שנים ארוכות ללא הפסקה. קייטנה על גלגלים פועלת למעלה מ-24 שנים ברציפות, מה שגורם לה להיות בטוחה לגמרי. אם עד כה הקייטנה פעלה ברציפות ועמדה בכל הדרישות, אין סיבה שזה לא יקרה גם בשנים הבאות.

אתם ההורים תוכלו להיות בטוחים כי את היקר לכם מכל אתם מפקידים בידיים הכי מנוסות. לא רק שהקייטנה עצמה פועלת זמן רב, חלק נכבד מאנשי הצוות עובדים בקייטנה זמן רב. כך שכל הדברים האלה יגרמו לכך שהדאגות יישארו מאחור, והילדים עצמם יכולים להנות.

הקייטנה פועלת בקבוצות קטנות

מי משגיח על ילדכם כאשר הם נמצאים בקייטנה עצמה? קייטנה על גלגלים מעסיקה את הצוות הכי מנוסה שידאג לרווח הילדים לכל אורך היום. מהרגע שהילדים עוזבים אתכם עד הרגע שבו הם חוזרים אליכם יהיה מי שידאג להם.

מעבר לכך חשוב להדגיש כי הקייטנה שמה לה למטרה לארגן קבוצות קטנות של ילדים. מה שמאפשר לכל אחד מאנשי הצוות המנוסים להיות מופקד על מספר קטן יחסית של חניכים. זה מאפשר יחס אישי לכל אחד מהילדים, ובאותה נשימה זה גם מונע המון סכנות שונות. ברגע שאין קבוצה גדולה של ילדים שנמצאת תחת אחריותו של איש צוות אחד ניתן למנוע בעיות. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במציאות שבה בכל פעם שתשלחו את ילדיכם לקייטנה יתעורר בכם חשש.

כל האישורים מעודכנים ובתוקף

הפעלת קייטנה ברמת גן או בכל עיר אחרת זה לא עניין של מה בכך. בכל קיץ מחדש ישנו צורך להצטייד באישורים המתאימים המעודכנים בהתאם לשנה הספציפית. קייטנה על גלגלים דואגת בכל קיץ מחדש לרענן את כל האישורים שהיא מחזיקה ברשותה. ההורים שרושמים את ילדיהם לקייטנה יכולים לקבל העתק של האישורים השונים. הפעולות עצמן מתבצעות בשקיפות מלא כל זאת בשביל שאתם ההורים תוכלו להיות רגועים.

הרי מה זה שווה שתהיו בלחץ מהבוקר עד הצהריים בכל יום מימי הקיץ? הקייטנה נועדה כדי להוריד מכם את הלחץ ואת הפאניקה. הקייטנה שלנו נמצאת בפיקוח וברישיון משרד החינוך, לכן החששות כבר לא רלוונטיות. תוכלו לרשום את ילדכם לקייטנה בידיעה כי הם הולכים לעשות חיים משוגעים בכל יום מחדש.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות