עמיר מולנר שוב מביך את המשטרה: הפעם תפצה אותו ב-28 אלף ש”ח

לאחר שבלשים הוציאו את מולנר ממסעדה בה בילה עם חבריו ועיכבו אותו לשווא בתחנה למספר שעות - קבעה השופטת: יזכה לפיצוי כספי מהמשטרה • זו הפעם החמישית שמולנר תובע את המשטרה - וזוכה • סך סכומי הזכיות מהתביעות - 100 אלף שקלים
חרדים 10
כ"ד תשרי התשפ"ג / 18.10.2022 23:43

שופטת בית משפט השלום בתל אביב עדי ניר בנימיני קבעה היום (שלישי), כי המשטרה תפצה שוב את העבריין עמיר מולנר ב-28 אלף שקלים.

הסיבה הפעם? עיכוב שלא כחוק. זאת לאחר שבלשים הוציאו את מולנר ממסעדה בה סעד עם חבריו, ועיכבו אותו לשווא בתחנת המשטרה המקומית למספר שעות.

לפי הדיווח של אלי סניור בחדשות 13, זו כבר הפעם החמישית שמולנר תובע את משטרת ישראל על התנכלויות ובכל פעם זוכה בסכום כסף.

סך הזכיות של מולנר במהלך 5 השנים האחרונות עומד על 100 אלף שקלים, מהם 24 אלף שקלים על שבירת דלת, 10 אלף על מעצר שווא על אי הזדהות, 20 אלף בגין החרמת הג’יפ שלו והחזקתו למשך מספר חודשים, ו-18 אלף שקלים בגין חיפוש ברכב שגרם לנזקים.

מולנר, שנחשב לראש ארגון פשע, שינה בשנה האחרונה את שמו לאברהם מילר. הוא מנהל אורח חיים דתי, לומד תורה, ומרבה להיפגש ולהתייעץ עם רבנים.

בחודש אב תש”פ הוא  נצפה, בליווי מאבטחים, ב’שבעה’ של האדמו”ר ה’עטרת ישראל’ מסאדיגורה זצ”ל.

אלי סניור דיווח אז באתר ynet, כי מקורב לחסידות, שהינו מכר של מולנר, הודיע לו על פטירתו של האדמו”ר – והאיש שנחשב לאחד היעדים המרכזיים של משטרת ישראל, שהיה באותה שעה בבני ברק, הגיע לבית המדרש של החצר בשיכון ה’, שם ישבו בני משפחתו של האדמו”ר וחסידיו ‘שבעה’, ושהה במקום כחצי שעה.

לפני כשבע שנים התקיימה בית הכנסת ‘לדרמן’ ברית מילה לבנו. מרן הגר”ח קנייבסקי זצ”ל שימש כסנדק של התינוק, והמוהל היה המקובל רבי דב קוק מטבריה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלוואי ובאמת חזר בתשובה
    19/10/2022 10:04
    אבי סויסה
  1. אנשים צריכים להבין שחיים בפשע לא שווים כלום לא בעולם הזה ולא בעולם הבא.
    עדיף להיות בן אדם פשוט לגדל משפחה ולהנות מחיים יהודים אמיתיים