“לא נלך איתם בשום דרך”: נתניהו מנסה למזער נזקים מול בן גביר

ראש הממשלה לשעבר מתנער מדברי יועצו שאמר כי ישנה אפשרות להקים ממשלה עם בני גנץ: "לפיד וגנץ הם שמאל. הליכוד לא ילך איתם לא ברוטציה ולא בשום דרך אחרת"
אריה ריבקינד
כ"ג תשרי התשפ"ג / 18.10.2022 13:13

שבועיים לפחיות לכנסת ה-25: ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הבהיר היום (שלישי), כי אין לו כוונה להקים ממשלה עם בני גנץ ויאיר לפיד, אלא אם שותפיו הטבעיים בגוש הימין.

נתניהו פרסם סרטון שבו הוא מתנער מדברי יועצו שאמר אמש לח”כ איתמר בן גביר, כי הוא אינו רוצה לימוד לצידו, משום שישנה אפשרות להקים ממשלה עם בני גנץ לאחר הבחירות.

נתניהו אמר: ”אין פלא שאוסטרליה ביטלה את החלטתה להכיר בירושלים כבירת ישראל, כשגנץ אומר ש’יש מקום לבירה פלסטינית בירושלים’ ולפיד אומר שהוא ‘רוצה להקים מדינה פלסטינית’? לפיד וגנץ הם שמאל. הליכוד לא ילך איתם לא ברוטציה ולא בשום דרך אחרת.

”הפעם מצביעי הליכוד לא נשארים בבית – כולם יוצאים להצביע מחל כדי שנקים ממשלת ימין ל-4 שנים עם השותפים הטבעיים שלנו – ש”ס, יהדות התורה והציונות הדתית”.

ח”כ איתמר בן גביר, התייחס הבוקר לתקרית שאירעה אמש ב’הקפות שניות’ בכפר חב”ד: “אני קצת מאוכזב, לא מביבי, אני מתפלל שהוא יוביל את המדינה”, אמר בן גביר לשרון גל ברדיו גלי ישראל. “הקשר איתו מעולה, אבל ואבל גדול – בסביבת נתניהו יש אנשים שהיו מעדיפים ממשלה עם גנץ, אולי גם כמה חברי כנסת ממורמרים של הליכוד”.

הוא הוסיף: “למרות היועצים של ביבי, לא יעזור – תהיה ממשלת ימין, לא ממשלה רחבה עם גנץ”.

כפי שדווח בחרדים 10, ראש הממשלה לשעבר הגיע אמש להקפות שניות בכפר חב”ד וסירב לעלות לבמה עד שח”כ איתמר בן גביר הורד ממנה, כמעט בכוח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות