כספית ומגל בוויכוח: “כולכם יכולים לקפוץ לנו, אתם סובלים וחמוצים”

צמד המגישים פתח את התכנית ב-103FM בשיחה על דרישות הציונות הדתית לשינוי מערכת המשפט • כספית: "מציע שיבטלו גם את עבירות התנועה" • מגל השיב: "סיימנו להתחשב בצביעות שלכם"
חרדים 10
כ"ג תשרי התשפ"ג / 18.10.2022 10:14

בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (שלישי), בפתח תוכניתם ברדיו 103, על הדרישות של הציונות הדתית לשינוי מערכת המשפט, וגם על הדרישה לבטל את עבירת מרמה והפרת אמונים.

בפתח השיחה, התייחסו השניים ליום הולדתו של בן, שחוגג היום 62 אביבים. לאחר החגיגות, הגיב כספית: “אני מציע שיבטלו גם את עבירות התנועה”.

בתגובה, השיב ינון: “אצלכם כל דבר זה ביבי. אחרי שננצח עם 65 מנדטים, נעשה סדר במערכת המשפט. בצלאל סמוטריץ’ משחק אותה כשהוא אומר את הדברים הללו, כי הוא אומר דברים נכונים. הוא משחק אותה ולא בכדי המפלגה שלו ושל איתמר בן גביר עולה במנדטים. אתם סובלים וחמוצים במשך כל החגים, ואנחנו רוקדים. תלכו להצביע, זה בנפשנו, אף אחד לא צריך להתחנן אליכם”.

בן אמר כי אסור לבטל את עבירת מרמה והפרת אמונים: “בשום מקום בעולם אין חקיקה או חוקה בלי זה, בשמות אחרים”, טען. הוא הוסיף: “בארה”ב ובאנגליה יש חוקים דומים, אדרבה, תביאו סעיף חדש שיהיה יותר מדויק. אלא מה? 15 שנה הוא (נתניהו) היה בשלטון, הוא לא העלה בדעתו לעשות דבר כזה”.

ינון אמר בהמשך: “נעשה קואליציה עם בן גביר, סמוטריץ’ והחרדים, ואתם כולכם יכולים לקפוץ לנו, סיימנו להתחשב בצביעות שלכם. אנחנו רוצים לנצח, אתם מיעוט בציבור, רק בעזרת הערבים אתם מצליחים למנוע מנתניהו להיות ראש הממשלה. הקרב נגמר.

“אחרי הבחירות תתחילו לדבר על מחירי הדיור ומחירי המוצרים בסופר, אבל אני כבר אומר לכם שאנחנו לא סופרים אתכם. הייתה לכם שנה, עכשיו אתם מדברים על עיירות הפיתוח? פתאום אכפת לכם? ראינו מה עשיתם. אנחנו גוש שלא רוצה אתכם למעלה, לכו לאופוזיציה”.

חברו לתוכנית לא אמר נואש, והשיב: “אני מציע לך להמשיך בדיוק ככה. הבחירות האלה הן בדיוק על אותם כמה מנדטים בודדים, קצת ציונות דתית וקצת ליכודניקים מאוכזבים שלא יכולים לראות אתכם יותר ולא יכולים לשמוע את הטון הזה יותר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות