ח”כ בכיר בליכוד תוקף את ריקלין: “מה החשיבות של האיש הזה?”

ח"כ יואב גלנט התייחס לסערה שחולל איש התקשורת, לאחר שתקף את "העצלנים בעיירות הפיתוח": "מי שמשתמש בטרמינולוגיה הזו, לא בקיא" • על דרישת סמוטריץ': "מעמדו של החוק ירד"
חרדים 10
כ"ג תשרי התשפ"ג / 18.10.2022 09:09

איש התקשורת שמעון ריקלין עורר סערה ברשתות החברתיות, לאחר שתקף בערוץ 14 את מצביעי הליכוד בפריפריה.

באולפן ערוץ 14 אמר ריקלין: “אנחנו מדברים על הליכודניקים כאילו זו חבילת ירקות שצריכים להביא אותם לסלט אחד גדול. תגידו – זה נשמע לכם הגיוני שנתניהו והליכוד צריכים להתחנן כדי שהאנשים העצלנים בעיירות הפיתוח תמיד מצביעים בכמעט עשרה אחוז פחות מאשר בתל אביב. למה זה?

“מדינת ישראל נאבקת על חייה, על קיומה כמדינה יהודית, על קיומה כמדינה ריבונית, על קיומה כמדינה עצמאית, כמה צריך להתחנן בפניכם תושבי עיירות הפיתוח? תלכו להצביע”.

דבריו על “העצלנים בעיירות הפיתוח”, גררו ביקורת, בעיקר מצד השמאל.

ח”כ יואב גלנט שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחס  לדברי המגיש: “מה החשיבות של האיש הזה? אני חושב שעיירות הפיתוח הן מקור הכוח של מדינת ישראל כיום ומקור הכוח של הימין. עיירות הפיתוח הפכו להיות הדבר הכי חזק בכל הסביבה שלנו. כדאי שנודה לאנשים הללו. מי שמשתמש בטרמינולוגיה הזו, לא בקיא”.

על דרישות הציונות הדתית לרפורמה במערכת המשפט בישראל – אמר: “אני חושב באופן עקרוני שצריך לעשות שינוי בגבול הגזרה בין המערכת המשפטית לבין הרשות המבצעת והמחוקקת, אך מכאן ועד ביטול עבירות כאלה ואחרות, צריך לעשות באופן מדוד. לאורך שנים ארוכות, מעמדו של החוק ירד ומעמדו של השופט עלה”.

ח”כ גלנט הוסיף: “שנגיע לדיון, נדון על העניין. ברור שבמצב הנוכחי, אי אפשר להמשיך. משפט שהחל מתברר בבית המשפט, ואני לא חושב שיש למישהו, כולל נתניהו, כוונה אחרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות