עליית מחירים נוספת: מוצרים רבים הנמכרים ברשתות השיווק יוסיפו להתייקר בשבועיים הקרובים החל מהיום (שלישי) – חלקם החל מיום הבחירות ה-1 בנובמבר – בשיעור של 20% ואף 25%.
לפי דיווח של מעיין פרתי בחדשות 12, בחודשים האחרונים פנו חברות מזון ומוצרי ניקוי לרשתות השיווק בדרישה לייקר מאות מוצרים כבר ממחר ובעשרת הימים הקרובים.
בין המוצרים: דגני בוקר, מוצרי שוקולד, טואלטיקה, נייר טואלט, מוצרי חלב וקופסאות שימורים.
החברות שביקשו עליית מחירים הן סנו – המייקרת את מוצריה בפעם השלישית בשנה וחצי האחרונות, גד, טרה, יוניליבר, קימברלי, קלארק ופררו.
ומה יעשו רשתות השיווק? האם הן יסרבו לדרישות החברות, גם במחיר הורדת המוצרים מהמדפים, או יחליטו שלא להתחשב בצרכנים ויתנו למחירים להתייקר בשיעור של עד 25% על ידי הספקים.
גם הצרכנים עומדים כעת למבחן: האם יסכימו להיכנע להעלאת המחירים או שיחרימו את המוצרים?