גורמים בליכוד: אם שקד תגיע ל-3% בסקרים, ייתכן שנשנה היחס כלפיה

בליכוד שוקלים לעשות חשיבה מחדש אם הבית היהודי תגיע לכ-3% תמיכה בסקרים • במצב כזה ישקלו להפסיק את ההתקפות נגדה ואף לסייע לה לעבור את אחוז החסימה
אריה ריבקינד
כ"א תשרי התשפ"ג / 16.10.2022 10:16

גורמים בליכוד אמרו ל’כאן חדשות’, כי יתכן שייאלצו לשנות את היחס של המפלגה כלפי איילת שקד והבית היהודי. כך פורסם היום (ראשון) ברשת ב.

לדברי אותם גורמים, אם בזמן שנותר עד לבחירות מפלגתה של שקד תתקרב עוד יותר לאחוז החסימה ותגיע לכ-3% – במפלגה יעשו חשיבה מחדש לגבי היחס כלפיה.

עד היום מקפידים בליכוד לתקוף את שקד ואת אנשיה וחוזרים על המסר שהיא אינה עוברת את אחוז החסימה.

אך בסקרים האחרונים רשמה שקד עלייה מסוימת במספרים, מה שמשפיע על היחס בתוך הליכוד. לפי הדיווח, אם המגמה תימשך ישקלו במפלגה להפסיק את ההתקפות נגדה ואף ישקלו לסייע לה לעבור את אחוז החסימה, אם יראו שהדבר אכן אפשרי.

במטה הבחירות של הליכוד הגיבו לדברים ואמרו: “איילת לא עוברת את אחוז החסימה ומי שמצביע לה זורק את הקול לפח”.

על פי סקר פאנלס פוליטיקס, שנערך עבור ‘מעריב’ ופורסם ביום שישי האחרון, הבית היהודי בראשותה של איילת שקד מתחזקת על לפי הסקר ל־3 מנדטים, אך הרשימה עדיין מתחת לאחוז החסימה.

עם זאת, אם ראש האופוזיציה והליכוד ח”כ בנימין נתניהו ייצא בקריאה להצביע עבור הבית היהודי, על פי הסקר – הרשימה תעבור את אחוז החסימה ולגוש בראשות נתניהו יהיה אז רוב של 62 ח”כים.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הבית היהודי
    16/10/2022 11:44
    אישי
  1. בכול מקרה אתם צרכים לשנות את היחס כלפי שקד

  2. פתרון אופטימלי
    17/10/2022 11:10
    בלתי מפלגתי
  3. חנינה לביבי בלי קלון (כמו במקרה של קו 300). רק שישלם למדינה ערך המתנות שקיבל ויצא לחופשה מהפוליטיקה ל-4 שנים. כך תתאפשר הקמת ממשלה הנשענת על 74 חברי כנסת: הליכוד, יש עתיד, המחנה הממלכתי וישראל ביתנו. לממשלה הנשענת על 61 חברי כנסת ולא חשוב ימין או שינוי יש חסרונות ברורים שמיותר לפרט.