כזה לא ראיתם: נטילת ארבעת המינים בעזרת שפת הסימנים • צפו

הרב יהושע סודקוף, שליח חב"ד לקהילת החירשים בישראל, חורש את הארץ עם סוכה ניידת, בריכוזי חברי הקהילה, ומזכה אותם בנטילת לולב • "הרבה אומרים לי שזו הפעם הראשונה שלהם שהם נוטלים לולב. פשוט לא מציעים להם והם גם לא מכירים מישהו שיכול לתקשר איתם חוץ ממני"
אבי כץ
י"ט תשרי התשפ"ג / 14.10.2022 12:14

כל מי שמסתובב בימים אלו ברחבי הארץ, בטח נתקל בהמוני שליחי חב”ד שמזכים את העוברים ושבים בנטילת לולב, כפי שביקש הרבי מליובאוויטש. אחד מהם, הוא הרב יהושע סודקוף, שליח ייחודי של חב”ד, הפועל בקרב קהילת החירשים.

מה מחכה לכם בהיכל התרבות הענק שקם בלב שכונה חרדית בירושלים?

הרב סודקוף, הנמנה על קהילת החירשים בישראל, חורש את הריכוזים המרכזיים של קהילת החירשים. “מבעוד מועד שיגרתי אליהם הודעה שאני מגיע אליהם ואזכה אותם בנטילת לולב”, מספר השליח.

“מתחילת סוכות”, הוא משתף, “הייתי בכרמיאל, בטבריה, במושב פרזון, במעלות, בנוף הגליל, בעכו, בקריית מוצקין, בקריית אתא, בחיפה, בקדימה-צורן, בנתניה וכעת אני בהרצליה. על הפרק יש לי עוד נסיעות ליוקנעם, לקסריה, לחדרה, לרעננה, לבת ים, לחולון, לתל אביב, לרחובות, לנס ציונה, לנס ציונה, לרחובות, לגדרה, לאשקלון, לאשדוד, לקריית גת, לשדרות, לאופקים, לבאר שבע. ביום ראשון אסע לאילת ולירושלים”.

הרב סודקוף מספר על תגובות מרגשות מאוד מהשטח. “הרבה אומרים לי שזו הפעם הראשונה שלהם שהם נוטלים לולב. פשוט לא מציעים להם והם גם לא מכירים מישהו שיכול לתקשר איתם חוץ ממני”.

בכל מקום ומקום נוהרים המוני חברי הקהילה אל המיקום של הגעת הסוכה הניידת ומברכים בכוונה גדולה ומקיימים את מצוות לישב בסוכה.

הלו”ז צפוף והמלאכה מרובה. “בבקשה להגיע עד 15 דקות לפני השעה הכתובה ברשימה, ולצפות איחור עד 15 דקות אחרי השעה הכתובה ברשימה”, כתב הרב בהודעה ששיגר לחברי הקהילה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות