“נס גדול”: אב המשפחה החרדית שניצל מניסיון לינץ’ על רגעי האימה

יעקב, חרדי תושב ירושלים, שרכב משפחתו בו נסעו אישתו ושלושה ילדים קטנים - נרגם באבנים על ידי מתפרעים בבית חנינא: "זרקו אבן שראינו אותה רק אחר כך ונפלה ליד הרגליים של הילד, בנס לא קרה שם דבר. החלון שליד הילד נופץ"
חרדים 10
י"ח תשרי התשפ"ג / 13.10.2022 12:11

יעקב, חרדי תושב ירושלים, שרכב משפחתו נרגם אמש באבנים בידי פורעים ערבים בבית חנינא, סיפר הבוקר (חמישי), בריאיון לאילאיל שחר בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’ על רגעי האימה.

מגיעים לירושלים? כל אירועי סוכות והמקומות לבילוי בחול המועד

“היה נס גדול, ברגע שקלטו שאנחנו יהודים מישהו סימן עלינו עם לייזר וכולם הסתערו והתחילו להעיף אבנים”, סיפר.

הוא נכנס עם רכבו לשכונת בית חנינא במזרח העיר, כשאשתו ושלושת ילדיו נמצאים בפנים: “הכביש היה סגור עם רפסודות ומשטחים. ברגע שהבנתי לאן נכנסנו סובבתי את ההגה ימינה והתחלתי לתמרן שם בין הרכבים. לא איבדתי עשתונות והתחלתי לתמרן בין רכבים, עברנו את זה בנס. כל הרכב היה מלא בזכוכיות”.

הוא הוסיף: “זרקו אבן שראינו אותה רק אחר כך ונפלה ליד הרגליים של הילד, בנס לא קרה שם דבר. הם הכו במכונית שלנו, בנס החלון מאחורה שם ישבו שלושת ילדינו לא נשבר. הם ניסו להביא אגרוף לילדה, והמשיכו לזרוק עלינו אבנים מאחורה”.

לדבריו, “מרוב פחד ולחץ לא הסתכלנו על אף אחד פשוט חיפשנו לאן להתקדם הלאה. באיזשהו שלב הפסיקו הפיצוצים עד שעברנו את החלק המפחיד. היו כמה שניות קצרות ומפחידות ביותר, לא ידענו מה יקרה ברגע הבא”.

האזינו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות