“אוהבים אותך ילד שלנו”: סמל ראשון עידו ברוך הי”ד הובא למנוחות

המונים ליוו היום בדרכו האחרונה בבית העלמין בגדרה את סמל-ראשון עידו ברוך הי"ד, בן 21, שנהרג בפיגוע ירי ליד שבי שומרון • מפקד סיירת גבעתי, סא"ל אריאל גונן, ספד: "היית חבר ומפקד נערץ ואהוב"
חרדים 10
י"ז תשרי התשפ"ג / 12.10.2022 15:34

המוני בני אדם ליוו בצהרים (רביעי) למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין הישן בגדרה את סמל-ראשון עידו ברוך הי”ד, בן 21, שנהרג אתמול בפיגוע ירי ליד שבי שומרון.

מגיעים לירושלים: כל אירועי סוכות והמקומות לבילוי בחול המועד

האב השכול,  איתן ברוך, אמר בקול חנוק את הקדיש על בנו הבכור.

סא”ל אריאל גונן, מפקד סיירת גבעתי, ספד: “היית חבר ומפקד נערץ ואהוב. עומדים כאן היום המונים כואבים והמומים את האובדן. נבחרת לפיקוד לאור היכולות הגבוהות ורצונך להשפיע ולעשות יותר. לאורך ההכשרה התבלטת כלוחם רציני שמבצע כל משימה בהתמדה וחיוך. שובצת לפיקוד. אני זוכר את השיחות על יציאה לקורס קצינים, פגשתי אדם מלא בעומק וערכים”.

עינב ברוך, אמו של עידו הי”ד, ספדה לבנה בהלוויה: “כולנו ראינו בך מודל לחיקוי, לא היה מי שלא ידע מי זה עידו ברוך. צחקנו שאתה לא יודע להפסיד במשחק, הלכנו איתך שותפים מלאים לכל ההתלבטויות שלך. רצית לצאת לקצונה, לא היית בשל עד הסוף אבל בסוף היית בשל. היו לנו רגעי חסד, כמו לכל הורה שיש לו ילד בצבא, לשמוע את הדברים הקטנים, את הסיפורים ואת מה שקורה בלב. גם אנחנו התחלנו להשתמש בשפה צבאית. בצוות 5 קראו לך ‘ברוך האמא והאבא של הפלוגה’. תראה את ההמון הזה, כל מי שבא לפה, נגעת בכולם. אוהבים אותך ילד שלנו וגאים בך”.

עידו הי”ד, לוחם מסיירת גבעתי נהרג לאחר שמחבל פתח בירי מרכב לעבר עמדה צבאית. הוא נפגע בקליע אחד בכתפו, והקליע המשיך לבית החזה. הוא עבר החייאה ממושכת בשטח ובבית החולים מאיר בכפר סבא, אולם לבסוף לא נותר, למגינת לב,  לרופאים אלא לקבוע את מותו.

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות