בן גביר וסמוטריץ׳ מתחזקים על חשבון נתניהו, גם בני גנץ נחלש

לאן ילכו הקולות של שקד אם תחליט שלא להתמודד, והאם תהיה תזוזה בגושים? • כמה אחוז מקולות הבוחרים נותרים מתחת לחסימה? • התוצאות
חרדים 10
י"ז תשרי התשפ"ג / 11.10.2022 21:37

21 יום לבחירות: מסקר שערך מכון מדגם בראשות מנו גבע בשיתוף איי-פאנל ופורסם הערב (שלישי) ב’המהדורה המרכזית’ של חדשות 12 עולה, כי בנימין נתניהו מאבד מנדט לטובת הציונות הדתית, מרב מיכאלי מתחזקת במנדט ובני גנץ נחלש במנדט.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד שמחת בית השואבה • כל האירועים

פרישה של איילת שקד לא משנה את חלוקת המנדטים.

לפי הסקר, אילו הבחירות לכנסת היו מתקיימות היום, הליכוד הייתה נחלשת במנדט בהשוואה לסקר הקודם – ל-31 מנדטים, יש עתיד יציבה עם 24 מנדטים, והציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ’ ואיתמר בן גביר מתחזקת במנדט ל-13 מנדטים.

המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ נחלשת במנדט ל-12 מנדטים.

במפלגות החרדיות: ש”ס מקבלת 8 מנדטים ויהדות התורה יציבה עם 7 מנדטים.

ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן שומרת על כוחה עם 6 מנדטים והעבודה מתחזקת במנדט ל-6 מנדטים. מרצ בראשות זהבה גלאון יציבה עם 5 מנדטים והמפלגות הערביות – חד”ש-תע”ל ורע”ם – מקבלות 4 מנדטים האחת.

הבית היהודי בראשות איילת שקד עדיין מתחת לאחוז החסימה עם 2% מהקולות. גם בל”ד עם 1.6%, המפלגה הכלכלית החדשה בראשות ירון זליכה עם 1.6%, וצעירים בוערים של הדר מוכתר עם 1.2% – נותרות מחוץ לכנסת.

בסך הכול, 7.7% מקולות הבוחרים נותרים מתחת אחוז החסימה.

באשר לתמונת הגושים, המצב נותר ללא שינוי: גוש נתניהו עם 59 מנדטים, הקואליציה הנוכחית עם 57, וחד”ש-תע”ל עם 4 מנדטים.

לפי הסקר, תמונת המנדטים הייתה נותרת זהה גם במקרה שבו שקד פורשת ולא מתמודדת בבחירות.

בהתאמה לראשות הממשלה – נתניהו שוב פותח פער על לפיד וגנץ. על השאלה מי הכי מתאים לראשות הממשלה – לפיד או נתניהו – 47% השיבו נתניהו בעוד 31% השיבו לפיד.

כשנתניהו מול גנץ, נתניהו מוביל עם 46% לעומת גנץ עם 25%.

ומה דעתם של הנשאלים על הסכם הגז עם לבנון ממה ששמעו עליו עד כה? 40% השיבו שהם תומכים בהסכם, 29% מתנגדים לו ו-31% לא יודעים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כל
    11/10/2022 21:40
    מ,
  1. כל ירידה של שס. ברכה לעולם התורה. ג בעזרת השם יעלו ל9