בלב השכונה החרדית בלוד: גבר בשנות ה-30 נורה למוות בתוך רכבו

הכל לעיני ילדים חרדים: הקורבן ישב ברכב ברחוב שבט יהודה בשכונת גני איילון החרדית, כאשר מתנקש הגיח וביצע ירי ממוקד לעבר הרכב • ככל הנראה הקורבן ניסה להימלט, אולם התמוטט על הכביש • הנרצח הוא פועל גינון מהמגזר הערבי, שנרצח בגלל סכסוך משפחות
חיים טוויל
ט"ז תשרי התשפ"ג / 11.10.2022 17:10

רצח בשכונה החרדית בלוד: גבר בשנות ה-30 לחייו נורה אחר הצהרים (שלישי) למוות בתוך מכוניתו ברחוב שבט יהודה בשכונת גני איילון החרדית.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד שמחת בית השואבה • כל האירועים

עשרות ילדים המתגוררים בשכונה נחשפו למראות הרצח.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה מצאו את הגבר עם פציעות חודרות בגופו, ללא סימני חיים – ונאלצו לקבוע את מותו בזירה.

יוסי בלום ועקיבא קאופמן חובשים באיחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירת האירוע: “מדובר באירוע קשה, הגבר שכב על הכביש וסבל מפצעי ירי רבים. למרבה הצער מותו נקבע במקום עקב הפציעות הקשות מהן סבל.”

חובשים בכירים במד”א, מועיד ערגאן ושמוליק לויסון, סיפרו: “הגבר שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ועם פציעות חודרות מגופו. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום”.

לפי ‘מעריב’, הקורבן ישב ברכב, בעוד אלמוני הגיח בסמוך אליו ביצע ירי ממוקד לעבר הרכב. ככל הנראה הקורבן ניסה להימלט מהרכב, אולם התמוטט על הכביש ומותו נקבע במקום.

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות אירוע הירי, במהלכו נרצח תושב העיר.

“שוטרי תחנת לוד מבצעים סריקות ואוספים ראיות בזירה, לאיתור חשודים”, נמסר מהמשטרה.

לחרדים 10 נודע, כי הרצח הוא על רקע פלילי. הנרצח הוא פועל גינון מהמגזר הערבי שנרצח בגלל סכסוך משפחות.

תגובת עיריית לוד:

בעיצומו של חול המועד סוכות אירע היום רצח מזעזע על רקע פלילי בפאתי שכונת גני איילון החרדית בעיר, לאור היום ולעיניהם של התושבים, וזאת בשל סכסוך משפחות מהמגזר הערבי, מוסראתי ואלוחוח, שגובה קורבנות רבים ומיותרים.

משטרת ישראל פועלת ברגעים אלה בנחישות גדולה בכדי להניח את ידה על המפגעים.

בימים הקרובים עד תום החגים, יתגברו כוחות ביטחון את השכונה והעיר בכל שעות היממה.

ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו פנה לראש הממשלה יאיר לפיד: “בעקבות הפיגוע הערב בלוד, אני דורש ממך להורות על גיוס מילואים והורדת חטיבה לעיר לוד. המשטרה מתוחה עד הקצה ואין לה את הכלים להתמודד עם גל הטרור הפלילי שמתרחש פה לצד גל הטרור הלאומני בירושלים ויו”ש”.

ראש העיר הוסיף: “אני גם קורא לשב”כ להיכנס מיד ולפצח את מעגל הטרור המסוכן הזה ולסייע למשטרה שעושה ככל יכולתה להתמודד עם המצב. אני מקווה ששופטי ישראל יבינו כבר שהענישה המקילה של עברייני ירי מולידה את הרוצחים הבאים”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות