בלאגן בקמפיין של הליכוד: זו הסיבה שעשרות אנשי שטח פוטרו

עשרות ראשי סניפים פנו לנתניהו והזהירו: "חייבים כח אדם ותקציבים, אם המצב יימשך כך צפוי לנו כישלון" • נתניהו מכנס בימים האחרונים ישיבות אל תוך הלילה, כדי לבצע ארגון מחדש של מערך השטח ולהקים מטה שטח אלטרנטיבי שבו "השטח הליכודי" ירגיש שהוא נותן מענה
חרדים 10
ט"ז תשרי התשפ"ג / 10.10.2022 23:36

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מכנס בימים האחרונים ישיבות אל תוך הלילה, בניסיון לעשות ארגון מחדש של מערך השטח, ולהקים מעין מטה שטח אלטרנטיבי שבו “השטח הליכודי” ירגיש שהוא מצליח לתת מענה.

סוכות בירושלים: מברכת כהנים ועד שמחת בית השואבה • כל האירועים

לפי דיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, הליכוד פיטר עשרות מאנשי השטח שתולים את השלטים, ומערך ‘דלת לדלת’ קוצץ ביותר מ-50% ויפעל רק ביום הבחירות.

נתניהו מרגיש שהוא הפסיד את הבחירות האחרונות בגלל שהליכודניקים נשארו בבית. הפעם הליכוד בנה את מערך השטח שלו אחרת, ונתניהו מינה את יוסי שלי, שהיה שגריר ישראל בברזיל, לעמוד בראש מטה השטח.

בנוסף, נתניהו שינה את שיטת התקצוב של הסניפים. הדבר עורר תרעומת גדולה מלכתחילה, אבל בימים האחרונים עשרות ראשי סניפים פנו ליו”ר הליכוד והזהירו: “אם המצב יימשך כך – צפוי לנו כישלון”.

ראשי הסניפים הוסיפו: “לא נצליח להוציא את האנשים, אנחנו צריכים כוח אדם ותקציבים. התקציבים נתקעים איפושהו למעלה במצודת זאב”.

נתניהו, כאמור, לוקח את הדברים ברצינות, ומנסה לעשות ארגון מחדש של מערך השטח.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות