מיכאלי: תח”צ בשבת – הדבר הנכון • עמיחי אליהו: קנתה ילד באמזון

שרת התחבורה חנכה בעצם יום השבת, יחד עם עשרות פעילי מפלגת העבודה, את קו המטרונית החדש בעיר חיפה: "תחבורה ציבורית בשבת לא צריכה להיות מלחמה בין דתיים לחילוניים" • מועמד רשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית תקף אותה: "היא לא תכפה עלינו את הערכים שלה"
אריה ריבקינד
י"ג תשרי התשפ"ג / 08.10.2022 19:45

שרת התחבורה מיכאלי, יו”ר מפלגת העבודה הגיעה היום (שבת), עם עשרות פעילי מפלגת העבודה, לקו המטרונית החדש בחיפה – 5א, הפועל בשבת.

בנסיעה השתתפו גם חברת הכנסת נעמה לזימי וחבר רשימת מפלגת העבודה רז קרני.

מיכאלי אמרה: “תחבורה ציבורית בשבת לא צריכה להיות מלחמה בין דתיים לחילוניים. הקו הזה של המטרונית לא מתקרב לשכונות דתיות וחרדיות במהלך השבת, אבל הוא כן מספק שירות הכרחי ומגיע לבית החולים רמב”ם.

“תחבורה ציבורית בשבת היא הדבר הנכון לעשות מבחינה חברתית, כלכלית ומוסרית, כי היא הפתרון לכל אלו שאין להם רכב פרטי”.

מועמד מספר 9 ברשימת הציונות הדתית-עוצמה יהודית, הרב עמיחי אליהו, מתח עליה ביקורת וכתב בחשבון הטוויטר שלו: “מי שקנתה ילד באמזון לא תחנך אותנו על סובלנות ולא תכפה עלינו את הערכים שלה. עם ישראל ימשיך לכבד את השבת”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תיקון לא קנתה ילד
    08/10/2022 20:44
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. קנתה מאישה רחם. אותה אחת שמדברת בלשון נקבה בשביל לקדם את מעמד האישה ניצלה גוף של אישה כנראה עם קשיים שהייתה צריכה כסף (אבל לא מפליא שמי שיושבת עם שר שגרס תלונות של חיילות על…)

  2. עמיחי אליהו פשעתה כלפי התורה וכלפי מירב מכאלי.
    10/10/2022 09:16
    יעקב
  3. עמיחי אליהו פשעתה נגד תורתנו ומורשת ישראל !
    הוא מהטוענים שהם הם היהודים כי הם יהודים מאמינים החיים על פי התורה והנה מוכח מהאמור להלן שלא על פי תורת-משה הם חיים,שהרי פונדקאות גם מוכרת בצורתה המקראית שלפני כ 4000 שנה:
    וַתֹּ֨אמֶר שָׂרַ֜י אֶל אַבְרָ֗ם הִנֵּה נָ֞א עֲצָרַ֤נִי יְהוָה֙ מִלֶּ֔דֶת בֹּא נָא֙ אֶל שִׁפְחָתִ֔י אוּלַ֥י אִבָּנֶ֖ה מִמֶּ֑נָּה וַיִּשְׁמַ֥ע אַבְרָ֖ם לְקֹ֥ול שָׂרָֽי.

    עוד אוסיף ואומר למי שמתיימר להיות רב/מחנך:
    מסכת אבות ,יד [יא] רבי אלעזר המודעי אומר:…והמלבין פני חברו ברבים…אף על פי שיש בידו מעשים טובים, אין לו חלק לעולם הבא.

    עמיחי אליהו,פשעתה בדבריך כלפי השרה מכאלי וכלפי התורה !
    לך ובקש סליחה ומחילה מהשרה מירב מכאלי.

  4. מירב אומרת סבאבא. אין על פונדקאות בפלורידה.
    24/10/2022 23:24
    לא בכסף שלה
  5. כל הטיפולים כולל הפונדקאית, הלידה ו-5+ שבועות בפגיה נוסף אש”ל — חוייבו לחשבון קופת “הטבות לבעלי משרה”. כיסוי הוצאות הרפואיות בחו”ל לשרה וקרוביה. מה מחשבתן