לקראת יום הבחירות: כל מפלגות ‘גוש נתניהו’ יפעילו חמ”ל משותף

ב'גוש' מתכוונים לפעול כמעין מפלגה אחת ויחלקו את הארץ ל-4 אזורים - כך ששתי מפלגות לא יפעלו במקביל באותו מקום • הוסכם על ראשי ארבע מפלגות הגוש: כל אחד מהם יקרא להצביע לאחת מארבע מפלגות הגוש ולא רק למפלגתו שלו • גם חלוקת הנציגים בקלפיות ביום הבחירות מתואמת
חרדים 10
י"א תשרי התשפ"ג / 06.10.2022 11:53

מפלגות ‘גוש נתניהו’ – הליכוד, הציונות הדתית, ש”ס ויהדות התורה –  מתכוונות לפעול לקראת הבחירות במסגרת חמ”ל ומטה משותפים כמעין מפלגה אחת.

לפי דיווח של זאב קם ברשת ב’, כחלק מהמהלך סוכם בין מנהלי מטות המפלגות על חלוקת הארץ לאזורים גאוגרפיים, כשכל אחת מארבע המפלגות תקבל אזורים שונים שהיא נדרשת לעבוד בהם – ולהתמקד באותם אזורים בפעילות המרצת המצביעים ועידוד ההצבעה.

כך למשל, במקום שגם הליכוד וגם הציונות הדתית יעבדו במקביל ביישובים ביהודה ושומרון, בציונות הדתית יקבלו לידיהם את המלאכה באזורי ההתיישבות, ואילו בליכוד יתמקדו בערים כדוגמת חולון בת ים ועוד, בהן מפלגות אחרות בגוש לא יפעלו.

כמו כן, הוסכם על ראשי ארבע מפלגות הגוש שכל אחד מהם יקרא להצביע לאחת מארבע מפלגות הגוש ולא רק למפלגתו שלו, מתוך אמירה שהצבעה לליכוד, ליהדות התורה, לש”ס ולציונות הדתית היא הצבעה זהה.

במפלגות ‘גוש נתניהו’ גם מחלקים את העבודה לקראת יום הבחירות עצמו ויעבדו ביחד ובמתואם על השיבוצים של הנציגים בקלפיות, בחלוקה לאזורים שונים, מתוך הסתכלות שמתייחסת לכל נציגי ארבע המפלגות כאילו שמדובר בנציגי אותה מפלגה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות