‘כל הנזקים’: הדסה שולמן שנפגעה מהמכת”זית תובעת את המשטרה

אליעזר נוח והדסה שולמן, הזוג החרדי שנפגע מהמכת"זית, הגישו תלונה רשמית למח״ש • עורך דינם: "מרשי היה עובד מדינה עשרות שנים שיצא לפנסיה ולומד תורה. מרשתי מרותקת למיטה. נתבע את מלוא הנזקים ממשטרת ישראל"
חרדים 10
ט' תשרי התשפ"ג / 04.10.2022 01:20

אליעזר נוח והדסה שולמן, הזוג החרדי שהוטח  אל המדרכה מעוצמת פגיעת זרם מים שכוון לעברם על ידי מכת”זית  – יתבעו את המשטרה.

כתוצאה מהנפילה, הדסה נזקקה לטיפול רפואי לאחר שנחתכה בידה, ופונתה לבית חולים לצורך טיפול רפואי.

מלבד הכוונה לתבוע את המשטרה, הערב הוגשה תלונה רשמית למח״ש מצד הזוג.

לפי דיווח בערוץ 7, במכתב ששיגר עו”ד מרדכי ליטווק לראש מח”ש קרן בר מנחם, הוא דרש לפתוח בחקירה מקיפה – ולהשעות את המעורבים באירוע מכל פעילות משטרתית.

“מרשי היה עובד מדינה עשרות שנים ושירת את המדינה במסירות ונאמנות”, כתב העו”ד. “לאחרונה יצא לפנסיה ויושב בכולל ולומד תורה יום יום. מרשי מעולם לא היה מעורב בשום אירוע פלילי חלילה. גם זוגתו של מרשי הינה אישה שומרת חוק אשר עדיין עובדת לפרנסתה ובימים אלה מרותקת לביתה בשל הפגיעה הקשה בה”.

הוא פירט: “בנוסף לנזק הרפואי, נגרמו נזקים כלכלים בשווי עשרות אלפי שקלים”.

לדבריו, משקפיים של בני הזוג שנהרסו, בגדים שנקרעו, פאה בשווי אלפי שקלים שניזוקה ועוד. “מלבד כאמור עלות הטיפול הרפואי וימי מחלה רבים”.

הוא הדגיש: “הפגיעה המכוונת במרשיי שלא עשו רע הינה הפרה חמורה ובוטה של החוק ושל זכויות האדם. אודה לפתיחת חקירה מקיפה והשעיית כל המעורבים באירוע מכל פעילות משטרתית”, דרש בשם בני הזוג.

עורך הדין ביקש מראש מח”ש כי יצרו איתו קשר על מנת לדון בסכום הפיצוי שיקבלו מרשיו בעקבות הנזקים הרבים. בנוסף הוא דורש כי כלל המעורבים יבקשו סליחה מבני הזוג שנפגעו.

“אדגיש ואומר”, כתב הפרקליט, “שבכוונתי לתבוע את מלוא כל הנזקים ממשטרת ישראל ומהשוטרים שפגעו במרשיי. לא ייתכן לעבור לסדר היום על מקרה אלימות כה חמור מצד המשטרה כלפי שני אנשים מבוגרים, במקום שהמשטרה תגן עליהם היא זאת שפוגעת בהם”.

בתיעוד שפרסם העיתונאי בר שם אור מ’הצינור’, נראים בני הזוג עומדים בצד הדרך, במרחק ניכר מהמיקום שבו התקיימה הפגנה של ‘הפלג הירושלמי’. המכת”זית שחלפה במקום החלה להשפריץ מים כחולים לעבר בני הזוג, והם  נפלו ונחבלו.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בדוק הנהג ערבי
    06/10/2022 03:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זה פיגוע לכל דבר

  2. למי יש ספק מה תהינה התוצאות
    06/10/2022 13:43
    אייל
  3. מי יקח פורויקט, לשלוח לינקים למאות המקרים של שוטרים מכים נכים, ילדי חינוך מיוחד, קטינים, זקנים, כולל התעללות, עדויות שקר, ניבולי פה, ופגיעות קשות, פגיעות בבתי כנסת, הטחת ילדים לקיר, משיכה בפאות, ועוד ועוד, ואף תיק אחד שלא הגיע למשהו משמעותי, יש למישהו ספק מה תהיינה פה התוצאות? חוץ מקצת פרנסה לעיתונאים שחוגגים על אייטם, ואולי איזה פיצוי מינורי שום דבר לא ישתנה