דוברו של נתניהו נעל את ח”כ גלית דיסטל אטבריאן במרפסת – והלך

יונתן אוריך נעל את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב - ונטש את המקום • בעימות אחר כך הוא צעק לעברה: "תעופי מפה" וח"כ דיסטל אטבריאן השיבה לו: "מי אתה בכלל?" • השניים בתגובה: "יישרנו את ההדורים"
חרדים 10
ח' תשרי התשפ"ג / 03.10.2022 15:30

יונתן אוריך, דוברו ומנהל הניו-מדיה של בנימין נתניהו, נעל את ח”כ גלית דיסטל אטבריאן מחוץ למרפסת בקומה ה-14 במצודת זאב – ונטש את המקום. כך דווח יקי אדמקר באתר וואלה.

מדובר בעבירה חמורה על פי חוק העונשין.

מהדיווח עולה, כי רק לאחר שהח”כית דפקה על החלון וצעקה לעבר הנוכחים בתוך הבניין – היא הוכנסה פנימה.

התקרית בין השניים אירעה לפני כשבועיים, בעקבות ויכוח על מידת מעורבותה של גלית דיסטל בקמפיין המפלגה ועל אופי התכנים בו.

לפי גורמים המעורים בפרטים, לאחר מכן הח”כית ניסתה לברר עמו מדוע נעל אותה במרפסת – והוא השיב: “תישארי שם”. בנוסף, אוריך צעק לעברה: “תעופי מפה” וכן אמירות קשות נוספות.

ח”כ דיסטל אטבריאן השיבה לו: “מי אתה בכלל?”

על העימות המילולי בין השניים דיווחה לראשונה העיתונאית דפנה ליאל.

לאחר התקשרית, דיסטל אטבריאן עזבה את הבניין ומיעטה לחזור אליו והפחיתה את מעורבותה בקמפיין. רק כעבור כמה ימים, אוריך התנצל בפניה, והיא קיבלה את התנצלותו.

דיסטל אטבריאן מסרה בתגובה לוואלה: “את אוריך אני מכירה, מעריכה ואוהבת כבר שנים ואני רואה בו משפחה, לא פחות. וכן, לעתים יש גם מריבות סוערות בתוך המשפחה ואז משלימים וממשיכים הלאה למטרה המשותפת – ניצחון הליכוד. כל השאר, רכילות לא מעניינת, נקסט”.

אוריך מסר: “בלהט הקמפיין עושים טעויות ואני מתנצל בפני ח”כ גלית דיסטל על חילופי הדברים ביננו. אני שמח שהיא קיבלה את התנצלותי ואנחנו מאוחדים יחד לניצחון הליכוד וראש הממשלה לשעבר נתניהו בבחירות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות