מעשנת בשר Traeger Grills – המותג המוביל בעולם!

אם גם אתם רוצים ליהנות מארוחה טעימה ומושקעת, בלי להתאמץ, בלי להזיע ובלי לעמוד שעות במטבח הגעתם למידע הנכון לכם ביותר. המעשנות של Traeger פועלות על שבבי עץ עם פיקוד דיגיטאלי
תוכן שיווקי
ז' תשרי התשפ"ג / 02.10.2022 15:49

מעשנות הבשר של Traeger Grills הן בהחלט התשובה לבישול איטי של נתחי בשר עסיסיים, שיהפכו כל ארוחה שלכם למסעדת בשרים מהשורה הראשונה.

אז, אם גם אתם רוצים ליהנות מארוחה טעימה ומושקעת, בלי להתאמץ, בלי להזיע ובלי לעמוד שעות במטבח הגעתם למידע הנכון לכם ביותר. המעשנות של Traeger פועלות על שבבי עץ עם פיקוד דיגיטאלי לשמירה על הטמפרטורה, מאוורר לסחרור של העשן ותא בעירה נסתר – מקסימום טעם במינימום עבודה.

איך בוחרים מעשנת

תזהרו שלא ליפול במלכודת ולרכוש מעשנה זולה או לבנות לבד מעשנת בשר מדוד שמש. כמובן שגם במעשנות כאלו ניתן להכין בשר טעים מאוד, אך גם אם באמת יודעים מה עושים, מדובר בסוג של שעבוד. במשך שעות ארוכות צריך לשים לב טמפרטורה, לא לתת לאש לדעוך ולשמור על הבשר שלא יתייבש.

מעשנה טובה חייבת להיות פשוטה להפעלה ולכלול מערכת בקרה לשמירה על הטמפרטורה. כמו כן, יש יתרון ברור מבחינת הטעם למעשנות שפועלות על אש עצים ולא גז או פחם.

מעשנות הבשר של טרייגר גריל עונות על כל הדרישות הנ”ל. הן פועלות על שבבים מעץ מלא, ויש להן מערכת בקרה עם טרמוסטט ששומרת מעצמה על הטמפרטורה. העשן שנוצר תמיד יהיה איכותי, ההפעלה פשוטה ביותר ולכם נשאר רק ללחוץ על הכפתור. ואם לא די בכך, אפשר לעשות עליהן גם גריל, גם ברביקיו וגם עישון, הכל תלוי בטמפרטורה שתבחרו. ורק עוד צ’ופר אחד לכיף: אפשר לשלוט על המעשנה דרך אפליקציה בפלאפון- מכל מקום ובכל זמן.

מעשנה או מעשנת – אז איך אומרים: “מעשנה” או “מעשנת”? התשובה היא “מעשנה”. המעשנה מעשנת את הבשר. להגיד מעשנת זוהי טעות תחביר נפוצה.

מעשנות בשר הפועלות על שבבי עץ טבעי

המעשנה של טרייגר היא בעצם מעשנת שבבים. יש לה את כל היתרונות של המעשנה הקלאסית על אש עצים מבחינת איכות העשן והטעם, אך היא נוחה לתפעול כמו גריל גז. יש לה פיקוד דיגיטלי עם טכנולוגיה מתקדמת. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבוע את הטמפרטורה המתאימה וללחוץ על כפתור ההפעלה, והטרייגר כבר יעשה את כל העבודה בשבילכם. שבבי העץ של טרייגר עשויים מ 100% עץ טבעי, אך שהעשן הוא של אש עצים.

מערכת הבקרה מאכילה את האש בשבבים לפי הטמפרטורה הרצויה, ושומרת על טמפרטורה אחידה לכל אורך הבישול. בנוסף לכך, יש לכם שליטה על הטרייגר דרך האפליקציה שבפלאפון. אם ברצונכם לשנות את הטמפרטורה, תוכלו לעשות זאת בכל מקום ובכל זמן. טרייגר עושים הכל כדי שתוכלו להכין את סעודת החלומות שלכם, במינימום השקעה.

חברת טרייגר, גאה להציג בפניכם מגוון רחב של מעשנות בשר מדגמים שונים ובגדלים שונים, תוכלו לבקר באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://www.traegergrills.co.il/ או ליצור עמנו קשר טלפוני בטלפון מספר: 1-800-10-12-84, ואנו נשמח לתת לכם הסבר מפורט על המעשנות החדשניות שלנו.

באתר תוכלו לקיים רכישה אונליין של שבבי עץ לעישון, כלים למנגל, אביזרים למנגל, תבלינים לעל האש, מעשנות בשר ועוד.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות