המשטרה המליצה ליועמ”שית: להגיש אישום נגד ח”כ עופר כסיף

מנכ"ל בצלמו, שהגיש את התלונה נגד כסיף: "אנחנו קוראים ליועמ"ש לא להתמהמה ובאופן מידי, עוד היום, לזמן לשימוע את עופר כסיף ולהגיש כתב אישום מידי עוד בטרם הבחירות"
חיים טוויל
ז' תשרי התשפ"ג / 02.10.2022 15:29

המשטרה סיימה את חקירת פרשת החשד לתקיפת השוטר בידי ח”כ עופר כסיף – וההמלצה שהועברה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, היא להעמיד לדין את הח”כ.

במשטרה מסרבים להגיב, אולם גורם בכיר אמר ל’גלובס’: “התיעוד מלמד על תקיפה מצידו של כסיף נגד השוטר. יידע כל אדם שיתקוף שוטר כי משטרת ישראל תמצה איתו את הדין. אפס סובלנות לאלימות נגד שוטרים”.

שי גליק, מנכ”ל בצלמו, שהגיש את התלונה נגד כסיף: “אנחנו קוראים ליועמ”ש לא להתמהמה ובאופן מידי, עוד היום, לזמן לשימוע את עופר כסיף ולהגיש כתב אישום מידי עוד בטרם הבחירות.

לא ייתכן שכל אדם שתוקף שוטר מוגש נגדו כתב אישום באופן מידי וחבר כנסת יכול להמשיך לחגוג. אנחנו נמשיך ונעקוב עד שיוגש כתב אישום וימוצה הדין באופן מלא עם עופר כסיף בדיוק כמו שממוצה הדין עם כל אזרח שתוקף שוטרים”.

האירוע התרחש בחודש מאי האחרון בדרום הר חברון, כאשר הגיע כסיף עם רכבו ושני שוטרים נעמדו ועצרו את רכבו. אחד השוטרים דפק עם ידיו על מכסה המנוע ואז יצא כסיף מהרכב והיכה את השוטר בראשו. בשלב זה התפתח עימות בין השניים, שבמהלכו צעק כסיף על השוטר כי יש לו חסינות בשל היותו חבר כנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות