אופנת חגים: הנעלה, תיקי יד, וקולקציית כלי בית

ההכנות לחגים, כמו גם ההצטיידות לעונת הסתיו שבאה בעקבותיהם, מעסיקים את כולם • זה הזמן להתעדכן באופנות חדשות ובמבצעים מיוחדים
תמי גיל
י"ד אלול התשע"ד / 09.09.2014 12:04

נתחיל בהנעלה:

לרשת ההנעלה SCOOP הצעה לעונת החגים המתקרבת והולכת: קולקצייה ‘לבנה’ – מתאימה לראש השנה, ובגרסת נעלי הבד – גם ליום הכיפורים.

הקולקציה משלבת בהצלחה בין אופנה ונוחות ומתאימה להליכה נוחה וממושכת.

הקולקציה כוללת מגוון פריטים לבנים, ביניהם: סנדלים בעלות עקב שטוח מולבן, נעלי בובה לבנות, סנדלי פלטפורמה לבנות בעלות עקב עבה ורחב המעוצבות לנוחות מקסימאלית, נעלי עקב לבנות קלאסיות המתאימות לחצאית או שמלה, נעליים לבנות בעלות רצועות בקרסול, מעוטרות בתכשיטי זהב, אבנים וגימורים עדינים.

מידות: 36-41

טווח מחירים: 129-199 ש”ח

חגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווק

 צילומים: ישראל כהן

גם רשת ‘גלי’ מציעה קולקציה מיוחדת, המתרכזת בנעליים ליום הצום, יום הכיפורים – ולכבודו, השיקה הרשת סניקרס מיוחדים, מבד, לנשים ולגברים.

ליין נעלי הסניקרס מאופיין בסוליות דקות ובצבעוניות מגוונת. לנשים מוצעות סניקרס עם שרוכים או עם גומיות בצדדים בצבעים שחור, אפור, ג’ינס, כחול, לבן  ועוד. לגברים סניקרס בצבעים קלאסיים של  שחור או לבן עם גומי בצדדים לנעילה נוחה.

הסניקרס עשויות בד נושם, המאפשר אוורור טבעי של כף הרגל. הן נוחות ומשדרות אופנתיות ועדכניות.

נעלי הסניקרס שומרות על תנועת הרגל הטבעית, הודות לצורת הנעל ולגמישותה, ומייצרות תחושה של הליכה כמעט ללא נעליים בכלל…

מחירים: סניקרס נשים – 39.90 ₪, ועכשיו במבצע: 4 זוגות סניקרס לנשים ב-100 ₪. המבצע עד ה-18.9.14 בכל חניות גלי.

סניקרס גברים – 49.90 ₪.

 

 חגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנותחגים, שיווק, צרכנות

צילומים: דן לב.

ומכאן לקולקציית החורף בסנוניתה הראשונה:

חזרה לשורשים – זו הבשורה של קולקציית חורף 2014 הראשונה של המותג Liebeskind Berlin. חומרים מוכרים משולבים בעיצובים חדשים. קלאסיקות נצחיות בצבעים חדשים משווים נופך נשי יותר, השומרים על המראה הייחודי של ליבסקינד-ברלין.

עיצובים חדשים לגמרי דוגמת FABALLA, גם הם חלק מקולקצייה זו.

צביעה כפולה – DOUBLE DYED:

מאפייני קבוצה זו הם הצבעים. העור הגולמי נצבע בצביעה ראשונה, נגזר ונתפר ושוב נצבע.

המראה המעט דהוי תופס מיד את העין. הפרטים המוזהבים – הרוכסנים והאבזמים מיוצרים ביפן ומוסיפים מגע איכותי לפריטי הקבוצה. בנוסף, הניגוד הנוצר בין העור בסגנון דהוי לנופך הספורטיבי של כיסים חיצוניים קדמיים והאלמנטים המתכתיים, יוצרים יחדיו מראה נשי מחד ובד בבד מקרינים סגנון עדכני.

כל דגמי הקבוצה  והאביזרים הנלווים זמינים בצבעי sandstorm, new smoky, firebrick, cherry wood, and black. האביזרים – ארנקים, צמידים וכיסויים לניידים.

Faballa:

דגם Faballa מושלם ליום-יום. פרקטי, מרווח ובכל זאת אופנתי. זמין ב-4 צבעים –  ruby red, taupe, midnight blue and spice ובשני סוגי חומר.

קדמת הדגם עשויה מזמש וחלקו האחורי – עור חלק.

הרצועות – שרשרת באיכות גבוהה מאפשרות נשיאה נוחה על הכתף. הלוגו המוטבע משווה לתיק מראה ספורטיבי-קז’ואל.

אנטיק – Antic:

קבוצה זו מנצחת בזכות הקוטביות של “קוליות” למול אלגנטיות. הצבעים המוברשים בקצוות משווים את המראה ה”משומש” ומנגד הקווים הישרים הקלאסיים המקבלים הדגשה וחיזוק מהשימוש בניאופרן בין הבטנה לעור החיצוני. 4 הדגמים, הקלאצ’ והחגורות זמינים בצבעים יומיומיים – black, amber and ruby red ויוסיפו אוירה רעננה ונשיית לעיצובים הקלאסיים של הקולקצייה.

על המותג:

המותג הברלינאי ידוע בזכות קולקציות תיקי יד שאינם קונבנציונאליים,  ייחודיים וקלילים, לצד קולקציות של פריטי אופנה עשויים עור משובח, המציעים איכות גבוהה במחירים סבירים.

קולקציות התיקים של Liebeskind Berlin מתאפיינת בשילוב תערובות חדשות של חומרים עם ניגודיות רבה, בעודה נשארת נאמנה לגוון האורבני האותנטי המאפיין את המותג. כ-7 קולקציות שונות מושקות מידי שנה.

מראה הוינטאג’ הניצחי של הקולקציות, מושך את העין והינו תוצאה של הגימור הייחודי: התיקים מיוצרים תחילה ולאחר מכן נצבעים אחד אחד, כאשר כל דגם נתפר בעבודת יד והינו היחיד מסוגו.

המותג מציע מנעד רחב של צבעים ותתי גוונים: פסטליים – כורוד, תכלת, סגלגל, ניוד, צהוב  לצד ססגוניים יותר, כגון: חום, שחור, סגול, חרדל, קורל, כחול אטלנטי, ירוק אוקיינוס, אדום  וגווני פחם אבן וחול זהב.

חומרים שונים כגון קנבס קשיח, עור מאיכות הגבוהה וביותר ומתכת מהדרים את התיקים והאביזרים בגישה המאפיינת את Liebeskind Berlin: אורבניות, מודרניות ואינדיבידואליות.

חגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווק

חגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווק

צילומים: יח”צ חו”ל

לצד קולקציות התיקים מציע המותג קולקציות נוספות:

קולקציות נעליים מסוגננות הכוללות: סניקרס ומגפונים בעיצוב ייחודי לצד סנדלים שטוחים (לקיץ), קולקציות אקססוריז רחבה הכוללת: חגורות עור צבעוניות מעוטרות בדיטיילים למראה מחוספס השומר על טון קליל, קולקציית צמידים רב גונית וצעיפים עשירים בהדפסים.

טווח מחירים: 55 ₪ -1250 ₪.

 חגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווק

צילומים: יח”צ חו”ל

ובאשר לאופנת הבית:

רשת H&O יוצאת במבצע על קולקציית כלי הבית של המותג  PRIMAVERA.

 25% הנחה על קולקציית כלי הבית החדשה לסתיו 2014.

 קולקציית כלי הבית מציעה מגוון רחב של כלי בית ופריטי עיצוב מתחום עולם הבית, המתאימים למתנות לחג, אירוח בסטייל  ולחידוש ולהעשרה של עיצוב הבית.

 בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: קערות הגשה מהודרות, מפות חגיגיות, מערכות אוכל איכותיות, בקבוקי קריסטל מעוצבים, אגרטלי פרחים, כוסות, מרקיות, צלחות, מגשים , דבשיות ועוד.

תוקף המבצע: עד ה-31.10.14 

חגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווק

ישראל כהןחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווקחגים, צרכנות, שיווק

צילומים: ישראל כהן

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות