“זה היה מפחיד מאוד”: תושב ביתר עלית נפצע בראשו בכפר חוסאן

חרדי מביתר עלית שנכנס עם בנו למוסך בכפר חוסאן נרגם באבנים ונפצע • הפצוע, יהונתן הרשלג: "זינקו עלינו קבוצה של צעירים בני 20 עם פנים מכוסות ואבנים בשתי הידיים. ישבתי בכיסא ליד הנהג ואחת האבנים שהושלכו פגעה בראשי"
חיים טוויל
ז' תשרי התשפ"ג / 02.10.2022 00:50

חרדי, תושב העיר ביתר עלית, נפצע הערב (מוצאי שבת) בראשו מאבנים שיידו פורעים ערבים בעת שנכנס לכפר חוסאן, הממוקם סמוך לביתר עלית.

הוא  פונה על ידי בנו לבית החולים שערי צדק בירושלים,  שם נזקק לחמישה תפרים בראשו.

למרות שהכפר נחשב כפר עוין, נכנסים תושבים רבים מהעיר החרדית על מנת לתקן את רכביהם ולרכוש מוצרים שונים במחירים זולים.

יהונתן הרשלג, החרדי שנפצע בפיגוע האבנים, סיפר ל’ישראל היום’: “אנחנו מתגוררים בביתר עילית ואני רגיל להיכנס לשם כבר 15 שנה. המשאית של הבן שלי הייתה במוסך בתוך הכפר ונכנסנו לשם הערב כדי להוציא אותה.

“רגעים אחרי שנכנסו לפאתי הכפר, זינקו עלינו קבוצה של צעירים בני 20 עם פנים מכוסות ואבנים בשתי הידיים. הבן שלי עשה פרסה מהירה אבל חלק מהאבנים כבר פגעו. אני ישבתי בכיסא ליד הנהג והאבן פגעה בראשי. נסענו ישר לבית החולים שערי צדק בירושלים.

“זה היה מפחיד מאוד, מסוכן מאוד. הטבע שלי הוא לקפוץ מהרכב כדי לטפל בהם אבל זה לא היה נגמר טוב בשבילי והצלחתי להתגבר על הדחף הזה. לא ידעתי שזה בעייתי להיכנס לכפר הזה. יש ביום יום מאות אנשים שנכנסים לחוסאן, זה חלק מהפרנסה של הכפר הזה. הם בדרך כלל שומרים שלא יהיו בעיות, כי הם רוצים את העבודה. המוסכניק היה צריך לומר לנו שזה לא הזמן להיכנס, לא היינו מעודכנים שזה בעייתי.

“זו לא הפעם הראשונה שנפגעתי מטרור. לפני חמש שנים ערבי ניסה להתנגש בי עם האוטובוס שבו נהג. המשטרה סירבה להאמין, אמרה שאני אשם בתאונה. יש לי מאז פוסט טראומה – ראייה כפולה, פגיעה בריכוז. זה היה נס שיצאתי בחיים.

“כעת אני בבית החולם שערי צדק, מחכה לאישור להשתחרר. עשו לי חמישה תפרים בראש. כרגע לא אכנס שוב לכפר הזה”.

מעיריית ביתר עילית נמסר כי מחר לא תותר כניסת פועלים מהכפר חוסאן אל העיר. “בימים האחרונים נכנסו כמה תושבי העיר לכפר חוסאן הסמוך, והותקפו שם באכזריות ע״י פורעים. בנס, הם יצאו משם בחיים. זו סכנת חיים של ממש!

“רה״ע מאיר רובינשטיין קורא שוב לתושבים: הפסיקו להיכנס לשם! שמרו על החיים שלכם!

“בעקבות האירוע החמור הערב, מחר לא תותר כניסת פועלים מחוסאן אל העיר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות