זו התכנית של ארגוני הימין לפרישת שקד • ביבי: על מי את עובדת? צפו

מסמך פנימי חושף את התוכנית של ארגוני הימין נגד הריצה של שקד: משמרות מחאה מול הבית, הסתננות לחוגי בית, קבוצות להפצת מסרים ברשתות - ולחץ על בני משפחה ומקורבים • שקד לנתניהו: "השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין?"
אריה ריבקינד
ז' תשרי התשפ"ג / 01.10.2022 23:20

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו הופיע הערב (מוצאי שבת) בבית כנסת במודיעין, ערב בחירות  לציבור הסרוג – כשלצידו יריב לוין, ראש העיר חיים ביבס, עידית סילמן ושיקלי.

נתניהו קרא שלא להצביע לשקד: “שלא תעבוד עלינו, היא פשוט לוקחת קולות מהימין ומעבירה לשמאל. אז תצביעו לסילמן ושיקלי וליריב לוין וגם לי״.

שקד הגיבה לו בטוויטר: “נתניהו, אני זו שבניתי מחנה שמרני בבית המשפט העליון, הקמתי 14 יישובים בנגב, הצלתי את היישוב מצפה כרמים, שללתי אזרחות למחבלים ולראשונה פעלתי לגרש את המשפחות שלהם, הוצאתי מספר שיא של מסתננים מרצון, הגדלתי משמעותית את התקציבים ביו”ש, מנעתי את חוק הנאשם והרשימה עוד ארוכה.

“זה נקרא יותר ימין מימין. נתניהו, השנאה האישית שלך מסכנת את גוש הימין. האם 5 מערכות בחירות לא מספיקות לך כדי להבין? הבית היהודי הוא הסיכוי היחיד לממשלת ימין”.

בתוך כך, ארגוני ימין שהובילו את המחאה הציבורית נגד ממשלת בנט עם רע”ם צפויים לחדש החל ממחר את פעילותם – והפעם נגד ההתמודדות של איילת שקד בבחירות לכנסת ה-25.

מסמך פנימי שהגיע לידי יקי אדמקר מוואלה חושף את שיטות הפעולה המתכוננות, שנועדו להפעיל לחץ על שקד לפרוש מהמרוץ.

תחת הכותרת “אין לכם מנדט להפיל את הימין”, הפעילים מתכננים לערוך משמרות מחאה מול בתי המועמדים של מפלגת הבית היהודי, להסתנן לחוגי בית “על מנת לאתגר”, להפיץ מסרים נגד שקד בקבוצות וואטסאפ ולערוך הפגנה מרכזית מול ביתה של שקד סמוך למועד הבחירות, במידה ולא תפרוש.

במסמך שהוא “סיכום ישיבה – איילת לא עוברת” – נכתב כי המטרה היא להשיג “61 מנדטים למפלגות המחנה הלאומי הקמת ממשלת ימין”, זאת ברקע “הסקרים שמוכיחים מעל לכל ספק שאיילת שקד והבית היהודי הם המכשול היחיד בדרך לממשלת ימין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות