סמי אבו שחאדה: ייתכן שבל”ד לא תעתור לעליון נגד פסילת המפלגה

יו"ר בל"ד: "הפסילה היא פוליטית - יש ניסיון להנדס מנהיגות ערבית ולחלק אותנו לקיצונים ומתונים. בל"ד היא דווקא המפלגה הכי מתונה בעיניי" • על תמיכת גנץ בפסילת בל"ד: "כדי לזכות ביותר קולות בקרב הימין"
חרדים 10
ה' תשרי התשפ"ג / 30.09.2022 10:34

יו”ר מפלגת בל”ד, סמי אבו שחאדה אמר היום (שישי), בריאיון עם אריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’, כי גורמים בהנהגת המפלגה קוראים שלא לעתור לבית המשפט העליון נגד ההחלטה לפסול את מועמדותה לבחירות.

היום בשעות הצהריים תיערך ישיבת חירום כדי לדון בנושא.

אבו שחאדה, שנמנה על אלו שכן מעוניינים לעתור על פסילת המפלגה, אמר בראיון, על החלטת ועדת הבחירות: “החלטה פוליטית, יש ניסיון להנדס מנהיגות ערבית ולחלק אותנו לקיצונים ומתונים. בל”ד היא דווקא המפלגה הכי מתונה בעיניי – מי שנאבק למען צדק ושוויון למען כל האזרחים במדינה לא יכול להיתפס כקיצוני”.

אבו שחאדה המשיך: “מי שמציע אלטרנטיבה פוליטית דמוקרטית נתפס כקיצוני, ומי נתפס כמתון? מי שבעד טרנספר, כיבוש ואלימות. זה משהו אבסורדי שלא בריא לכולנו, יהודים וערבים”.

לטענתו, יו”ר המחנה הממלכתי בני גנץ תמך בפסילת בל”ד כדי “לזכות ביותר קולות בקרב הימין ולהגיד להם שהוא לא פחות ימני מהם”.

הוא הסביר: “בחברה הישראלית שהידרדרה כלפי הימין והימין הקיצוני משמעות המושג ‘ימין’ היא מי שונא יותר ערבים. זה לא חברה רגילה שבה הימין בהגדרתו הוא בעד ליברליזם כלכלי וזכויות פרט – הלוואי שהיה ימין כזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות