זוג קשישים נדרש לשלם חשבון חשמל בסכום: 26,885,384 שקלים

מיכאל ושרה פרידמן, תושבי גבעת שמואל, בשנות השבעים לחייהם, היו לחוצים מאד בראש השנה • הסיבה: חשבון החשמל שקיבלו • למרות פניות למוקד, שם הסכימו שנפלה טעות, החוב לא טופל • חברת החשמל: הנושא טופל אך הלקוח לא עודכן כיון שהטלפון לא היה תקין
חרדים 10
ד' תשרי התשפ"ג / 29.09.2022 12:55

מיכאל ושרה פרידמן, בני זוג בשנות השבעים לחייהם, תושבי גבעת שמואל, קיבלו החודש חשבון חשמל על הסכום הדמיוני: 26,885,384 שקלים.

אבל למרות שמוקדני השירות הסכימו אתו שיש תקלה, לטענתו, אף אחד מהם לא היה מסוגל לעזור לו לעדכן את הסכום.

בשיחה עם אתר ‘מאקו’, סיפר פרידמן: “קיבלתי את החשבון ונלחצתי מאוד. ישר צלצלתי למוקד השירות בבקשה לבטל את החשבון. הסברתי שנפלה טעות, והמוקדנים הסכימו איתי שהחשבון הזוי, אבל טענו שהם לא יכולים לעשות כלום ושזה עבר להנהלה. ביקשתי שיחזרו אלי אבל אף אחד לא חזר לאשר שזה אכן סודר. העברנו את כל הראש השנה בדאגה מאוד גדולה. אשתי הגיעה למיון עם לחץ דם גבוה. אני לא יודע אם זה בגלל זה, אבל אין ספק שזה השפיע”.

פרידמן החליט לפנות לעזרה לנכדיו, ואלו העלו פוסט בפייסבוק, שאליו התייחס אורן הלמן סמנכ”ל שירות, שיווק ורגולציה בחברת החשמל.

הלמן הסביר כי באותו יום שבו פרידמן צלצל כבר תוקנה החשבונית ונשלחה בדואר לביתו, אבל לדבריו הסיבה שהוא לא עודכן בנושא היתה שהטלפון שקיים במערכת לא תקין.

“אנחנו מחבקים מקרים כאלה בשתי ידיים ומנסים להפיק לקחים כמה שיותר מהר”, אמר הלמן. “הדבר הראשון שכבר בתהליך, הוא עדכון פרטי כל לקוחות החברה. במהלך החודשים הקרובים יתקבלו מסרונים לטלפונים של הלקוחות בבקשה לטייב נתונים, כדי שמקרים כמו אלו לא ישנו. הדבר השני הוא הוספת פיצ’ר במערכת שידרוש בדיקה ידנית, במקרה שחשבון החשמל לא סביר, עוד לפני שליחתו ללקוח”.

פרידמן סיכם ב’מאקו’ את החוויה: “מזל שלא עשיתי הוראת קבע. אם הייתי עושה, זה היה מגיע לבנק ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גניבת חשמל
    01/10/2022 10:40
    ניקיטה
  1. יש מצב שכנים גונבים לו את חשמל כבל של חשמל מחובר ל לוח חשמל שלו

  2. זוג קשישים קיבל 26 מיליון שקל חשבון חשמל
    01/10/2022 11:22
    יוסי
  3. הרשויות מתנהגות לאזרחים כמו משפחות פשע לכל דבר בבריונות בגסות והתעלמות

  4. ממש רחמים
    02/10/2022 09:56
    יעקב
  5. והוא לא היה לו לחץ דם וסוכר בגלל החוב
    הרי ברור שזה לא חוב שלהם על מה הלחץ