אורי מקלב לשרים: יש מי שירגיש השנה היטב ‘מי ישפל ומי ירום’ I צפו

ביום שני האחרון עלה ח"כ אורי מקלב לדוכן במליאה והזכיר לשרים 'את הנשכחות' • "אני אגיד: מי יישאר ומי יעוף. בנט ודאי מרגיש את זה; ודאי שהשר כהנא, וודאי שהשר ניצן הורוביץ ותמר זנדברג ועמר בר לב ואבידר ואביר קארה, ועוד הרבה אחרים מרגישים"
אריה ריבקינד
כ"ט אלול התשפ"ב / 24.09.2022 21:03

 ערב ראש השנה: ביום שני האחרון עלה ח”כ אורי מקלב אל בימת מליאת הכנסת –  ובמהלך נאומו, הזכיר לשרים את “כל הנשכחות”.

מקלב פתח: “בעוד שבוע לעת הזו, ממש בשעה הזו, נהיה באמצע תפילות ראש השנה, ושם אנחנו נגיד: ‘וכל מאמינים שהוא ואין בלתו הממליך מלכים ולו המלוכה'”.

הוא הסביר: “אנו למדים כי יש מי שמנהל את העולם, יש מי שמנהל את הבירה. העולם הוא לא הפקר, ולא מנהלים אותו שרים, ולא ראשי ממשלה, ולא התקשורת, ולא יועצים, ולא פרשנים ולא מעצבי דעת קהל. אף אחד לא יכול להגיד שכל האירועים שקרו פה הם אירועים שמישהו תכנן אותם, הם תוצאה של מישהו שמוליך אותם.

מקבלב הוסיף: “‘ותזכור כל הנשכחות ותפתח את ספר הזיכרונות, וחותם כל יד אדם בו’ – האדם עושה את הדברים. ולכן, אנחנו חוששים גם מי ישלו ומי יתייסר, מי ישפל ומי ירום –  ואני אגיד: מי יישאר ומי יעוף”.

לדבריו, “ראש הממשלה בנט ודאי מרגיש את זה; ודאי שהשר כהנא, וודאי שהשר ניצן הורוביץ ותמר זנדברג ועמר בר לב ואבידר ואביר קארה, ועוד הרבה אחרים מרגישים את הדברים האלה”.

הח”כ מדגל פנה אל יועז הנדל: “שר התקשורת, אנחנו מסיימים תקופה קשה מאוד של כשל בכל הסלולר. אנשים עם קשיי קליטה. מדינת ישראל נמצאת במקום ה-60 בעולם באיכות הרשת. ובמה התעסק שר התקשורת? בקומה הכשרה. זה כבר לא ליבה, זו כבר שאלה של דת, זו כבר לא שאלה שמישהו מפריע לשני ושכל אחד יעשה מה שהוא רוצה. להיכנס לתוך הבתים של אנשים ולהגיד להם: אני אקבע לכם איך תתנהגו.

“האדם התעסק עם כל הדבר הזה, על זה הניח את כל משקלו. פגע בדרך באנשים, ברבנים, במשפחות. פגע, צרכנית ולא צרכנית. גרם לאנשים עוגמת נפש וחששות רבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות