גדולי התורה הרעיפו ברכות על יו”ר יהדות-התורה: “שתזכה לקדש שם שמיים”

לאחר האחדות המבורכת ביהדות התורה: יו"ר הרשימה הרב יצחק גולדקנופף עלה לבתיהם של גדולי התורה והחסידות כדי להתברך לקראת הימים הנוראים, ולקבל את ברכת הדרך, חיזוק ועידוד לקראת מערכת הבחירות
חרדים 10
כ"ז אלול התשפ"ב / 23.09.2022 00:35

לאחר האחדות המבורכת ביהדות-התורה עלה הרב יצחק גולדקנופף לבתיהם של גדולי התורה והחסידות כדי להתברך לקראת הימים הנוראים, ולקבל את ברכת הדרך, חיזוק ועידוד לקראת מערכת הבחירות לכנסת ה-25.

אדמו”רים וראשי ישיבות קיבלו את הרב גולדקנופף בחמימות רבה והודו לו על פעילותו המכריעה בחתירה לאחדות השורות ביהדות הנאמנה, ועודדו אותו לקראת המערכה הגדולה, שיזכה לקדש ולהאהיב שם שמים, ולפעול להחזרת כבודה של היהדות החרדית לאחר השנה הקשה.

כן חיזקו אותו בעשייתו רבת השנים למען קדושת השבת וביצור חומותיה.

דגש מיוחד צויין בכל ביקור: השוואת זכויות עובדי ההוראה החרדים והשוואת מצבם הפיזי של מוסדות החינוך לחינוך הרשמי.

הרב גולדקנופף אמר לרבנים שיעשה כל אשר ביכולתו יחד עם שאר חברי הרשימה לביטול הגזירות שהושתו על הציבור החרדי, להרמת קרן התורה והחסידות, לאפשר לבחורי הישיבות והאברכים ללמוד בשקט ובשלווה, ויקדם חקיקה לחיזוק הזהות היהודית בארץ ישראל.

הרבנים איחלו לו שיזכה להיות ציר נאמן לשולחיו ולקיים בהידור את מצוות ‘ועשית ככל אשר יורוך’.

הרב גולדקנופף זכה לברכתם של זקן חברי מועצגה”ת האדמו”ר מביאלא, חברי מועצגה”ת האדמו”ר מויז’ניץ, האדמו”ר ממודזיץ, והאדמו”ר מסערט ויז’ניץ, האדמו”ר מדז’יקוב ויז’ניץ, גאב”ד מאקווא,  האדמו”ר מספינקא, האדמו”ר רבי דוד אבוחצירא, חברי מועצגה”ת של דגל התורה: הגרב”ד פוברסקי ראש ישיבת פוניבז’ והגרמ”צ ברגמן ראש ישיבת הרשב”י, ומרן הגר”ד כהן ראש ישיבת  חברון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ב"ה
    23/09/2022 15:10
    מוחמד
  1. העיקר שאיצי עף לנו מהעיניים לשויץ והפעם לתמיד ולקח איתו את רוזי …