פיגוע ליד מודיעין: המחבל ניסה להיכנס לרכבים ולתקוף נוסעים

לפחות 8 בני אדם נפצעו קל בפיגוע דקירה בכביש 443 סמוך לצומת שילת • שניים נפצעו קל מהדקירה, אדם נוסף סובל מחבלות ועוד חמישה נפגעו מריסוס גז פלפל • עדת ראייה: "המחבל ניסה להיכנס לרכבים, זה היה מאוד מהיר" • המחבל נורה וחוסל בידי שוטר בלבוש אזרחי שעבר במקום
חיים טוויל
כ"ז אלול התשפ"ב / 22.09.2022 21:23

לפחות שמונה בני אדם נפצעו הערב (חמישי) באורח קל מאוד בפיגוע דקירה בצומת מודיעין מערב בכביש 443 ליד העיר מודיעין-מכבים-רעות.

שני גברים בני 39 ו-23 נפצעו באורח קל וסובלים מחתכים שטחיים לאחר שנאבקו עם המחבל.  אדם נוסף כבן 50 נפצע מחבלות – ועוד חמישה נוספים נפגעו קל מריסוס גז פלפל.

המחבל,  פלסטיני בן 30, נורה בפלג גופו העליון וחוסל בידי שוטר בלבוש אזרחי שעבר במקום.

עדי ראייה סיפרו כי המחבל יצא מרכב שעמד ברמזור, פתח את הדלת של שני רכבים ובמהלך מאבק פגע קלות בשני הגברים ופצע אותם קלות ביד. במקביל המחבל ריסס גז מדמיע לעבר נוסעי רכבים.

שני כלי רכב המשיכו בנסיעה עד לתחנת הדלק סמוך לצומת שילת, ורכב אחד נשאר בצומת מודיעין מערב.

אחת מעדות הראייה סיפרה לחדשות 12: “המחבל היה שרוע על אי-התנועה של הצומת, הנהג שנדקר היה בהכרה מלאה. המחבל ניסה להיכנס לרכבים, זה היה מאוד מהיר”.

כוחות הצלה העניקו טיפול רפואי לפצועים.

השוטר שניטרל את המפגע נחבל קלות בפניו וטופל גם הוא במקום.

בשלב זה קיים חשש שמחבל נוסף, שהוריד את המחבל הדוקר בצומת, נמלט מן המקום. בעקבות זאת כוחות הביטחון פתחו בסריקות, וגם גורמי השב”כ מעורבים בחקירה.

מהמשטרה נמסר: מדובר על מחבל שנוטרל על ידי שוטר. בזירה 7 אזרחים שנפגעו באורח קל כתוצאה מגז מדמיע שעל פי החשד התיז המחבל אל כלי הרכב ונוסף שנפגע מסכין שהיתה ברשותו.

בשעה זו כוחות משטרה מבצעים סריקות במקום ובשלב זה אין כל אינדיקציה להמצאות חשוד נוסף.

צילום: פלאש90 ודוברות המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות