חריג בנתב”ג: פלסטיני עם רכב גנוב פרץ מחסום כניסה, נמלט ונתפס

פלסטיני עם כלי רכב גנוב מבת ים הגיע לנתב"ג ופרץ את מחסום הכניסה • הכניסות והיציאות מהשדה ומהטרמינלים נסגרו • מאבטח ביצע ירי ופגע ברכב שנעצר: הנהג נמלט ונתפס בתום סריקות כשהוא מסתתר בשיחים
חיים טוויל
כ"ו אלול התשפ"ב / 22.09.2022 10:34

פלסטיני, תושב איזור רמאללה כבן 35, הגיע הלילה (חמישי) עם כלי רכב גנוב מכביש 1 לנתב”ג – ופרץ את מחסום הכניסה.

מאבטח, שחשש מדריסה, שלף את נשקו וירה כדור אחד לעבר רכבו של הנהג. החשוד נמלט לתחנת דלק ונטש את כלי הרכב.

הוא נתפס כעבור זמן קצר והועבר לחקירת המשטרה. הרקע לאירוע הוא פלילי.

הכניסות והיציאות מהשדה ומהטרמינלים נסגרו על פי הנהלים. מרשות שדות התעופה נמסר, כי כלל הטיסות בשדה התעופה יצאו הלילה במועדן וכי גם כעת הפעילות נמשכת כסדרה.

מתחקיר ראשוני של מנהל נתב”ג עולה, כי סמוך לשעה 01:15 רכב שנגנב מאזור בת ים והיה נהוג בידי פלסטיני תושב אזור רמאללה, הגיע לשער נמל התעופה מכיוון תל אביב ופרץ במהירות את המחסום.

מאבטחי השער הפעילו את מחסומי העצירה – אך הרכב המשיך בנסיעה ופנה לכיוון השער הצפוני – פתח תקווה. באותו הזמן הגיע מאבטח ברכב מכיוון השער הצפוני וחסם את הדרך.

הפלסטיני ניסה לעקוף את רכב המאבטח ולדרוס אותו. המאבטח ביצע ירי ופגע ברכב שנעצר. הנהג נמלט ונתפס בתום סריקות על ידי כוחות המשטרה כשהוא מסתתר בשיחים.

מנכ”ל רשות שדות התעופה חגי טופולנסקי אמר: “היה תפקוד מבצעי ומקצועי הכולל חתירה למגע ופעולה מקצועית הראויים לכל הערכה. אנחנו גאים שאלו כוחותינו וזו הרמה המקצועית שלהם. כמו כן נבצע תחקיר מבצעי לצורך הפקת לקחים”.

החשוד נלקח לחקירה במרחב ובהתאם לממצאיה יובא הבוקר לדיון בבימ”ש בבקשה להאריך את מעצרו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות