“היה בום מטורף”: הבולען נפער, הרכב נמלט ברגע האחרון • צפו

צעירה תושבת תל אביב, עמדה ליפול עם רכבה לתוך הבולען, אך הצליחה להימלט בשניה האחרונה: "הייתי מרוכזת בנהיגה, היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור, והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה" • הרכב בו נהגה נהרס וכעת היא סובלת מכאבי גב: "לפחות יצאתי מזה בנס"
חרדים 10
כ"ו אלול התשפ"ב / 21.09.2022 21:26

העלייה לדרך השלום על כביש 20 עדיין לא נפתחה מאז היווצרות הבולען בשבת האחרונה. בחברת נתיבי איילון עדיין מחכים לבדיקות אחרונות.

מתיעוד שפורסם לראשונה ב’ישראל היום’ נראה רכב של צעירה מתל אביב כשהוא נחלץ בשנייה האחרונה מהבולען. הרכב עדיין מושבת והנהגת סובלת מכאבים כתוצאה מהמכה שספגה בגב.

“בדיוק בתחילת העליה לדרך השלום, הייתי מרוכזת בנהיגה. אי אפשר להסביר את זה, אבל היה בום מטורף אחד כשנפלתי לבור והשני כשהצלחתי להמשיך הלאה”, תיארה ניר.

לדבריה, “כמעט התנגשתי בקיר מימין ושברתי את ההגה שמאלה. למזלי הכביש היה ריק שמתי 4 אורות, לא הבנתי מה קורה נעצרתי ויצאתי מהאוטו חשבתי שאולי מישהו נכנס בי ושראיתי את הבולען אמרתי: ‘אמאל’ה, הייתי אמורה למות’. הנהגים צעקו לי לרדת מהכביש”.

היא הוסיפה: “יש לי כאבי גב והאוטו הלך, אבל לפחות יצאתי מזה בנס. מאז לא נהגתי על רכב וייקח לי זמן לחזור לזה. נראה לי שעדיף לטוס ולא לנסוע על הכבישים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות