גפני: לפיד אוכל שרצים. מיכאלי פראית. נלך עם המשוגעים האלה?

משה גפני בהשקת הקמפיין של יהדות התורה: "הם רוצים לחסל כל זיק של יהדות. ליברמן שמנסה לפגוע בנו בכל דרך, עם המשוגעים האלו יש עוד מי שחושב שנלך?" • מקלב: "כבר היום אנחנו קרובים לשמונה מנדטים, במיוחד כאשר אחוז ההצבעה לא יהיה גבוה בגלל המפלגות הערביות"
אריה ריבקינד
כ"ה אלול התשפ"ב / 21.09.2022 13:22

יו”ר ‘דגל התורה ח”כ משה גפני תקף היום (רביעי) בחריפות את מנהיגי הממשלה הנוכחית וכינה אותם “משוגעים”.

בהשקת מטה הבחירות של יהדות התורה, תקף גפני את ידידתו שרת התחבורה: “הם רוצים לחסל כל זיק של יהדות. מירב מיכאלי מתנהלת כמו פראית בנושא התחבורה ציבורית בשבת, לא מעניין אותה חוקי המדינה, אלא רק הקמפיין עומד בראש מעייניה”.

גפני טען כי אין היתכנות לחבירה פוליטית עם לפיד וליברמן. “לפיד הולך לאכול במסעדת שרצים, וליברמן שמנסה לפגוע בנו בכל דרך, עם המשוגעים האלו יש עוד מי שחושב שנלך?”

הוא הוסיף: “אנחנו המגדלור שמובילים מאז קום המדינה את המלחמות והמאבקים למען מדינה יהודית, אנחנו לא צריכים שושבינים. אנחנו הולכים כאיש אחד בלב אחד, ‘דגל התורה’ ו’אגודת ישראל’, להגדיל את כוחה של ‘יהדות התורה’ ובעזרת השם נעשה וגם נצליח”.

ח”כ אורי מקלב הציב עם פתיחת הקמפיין יעד של שמונה מנדטים ליהדות התורה.

“את החלק של חילוקי הדעות עברנו ומיצינו”, אמר מקלב. “כעת חייבים להתרכז בחלק המאחד במיוחד כאשר כעת חובת השעה גדולה מאוד. אם הציבור היה מבין וחש את החשש בו נמצאים כל אחד ואחד והציבור בכללותו מה השלטון יכול לעשות – היו רצים ומביאים אנשים לרשימה”.

מקלב הוסיף: “יש לנו פוטנציאל גדול, אנחנו יכולים להגיע לשמונה מנדטים. כבר היום אנחנו קרובים לשמונה מנדטים במיוחד כאשר אחוז ההצבעה לא יהיה גבוה בגלל המפלגות הערביות, עם טיפה מאמץ נוכל להביא גם את המנדט השמיני”.

לדבריו, “זה טוב לנו פנימה כאשר יהיה ארבעה חברי כנסת הן לדגל התורה והן לאגודת ישראל, אך גם יכריע את המאבק על הגוש כולו ויביא לשלטון ימין יציב”,

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צעקן
    21/09/2022 13:40
    חצקל
  1. ..נו..והמנוול הזה גפני רוצה שנאמין לו אחרי שהוא מחבק ו זמין את המטונפת הזאת לאירועים שלו..מה שברור שהוא נבילה.והיא טריפה..

  2. הנדסת תודעה
    21/09/2022 14:01
    אודי
  3. ידידתו???
    על סמך מה אתם אומרים את זה?
    סתם להשמיץ

  4. אכילת שרצים - לפיד לא היחיד
    21/09/2022 15:16
    אריה פרנקל
  5. כידוע ביבי, חביבם של גדולי ישראל ונכדיהם, אוכל רק בהכשר בד”צ העדה החרדית ובעתות חרום מרשה לעצמו לאכול גם מוצרים בהכשר שארית…

  6. אין יראת שמים
    21/09/2022 16:48
    ניר
  7. גפני לפחות אל תלכלך על מיכאלי אורחת הכבוד בחתונה של הנכדה שלך.
    ידידת אמת שלכם ככה אמרת