המפכ”ל בזירת הרצח בחולון: “פיגוע קשה, יודעים מי התוקף”

כוחות משטרה ושב"כ במצוד נרחב אחרי המחבל מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה - מי שעל פי החשד רצח באכזריות קשישה בת 84 סמוך לביתה, ברחוב החשמונאים בחולון • המפכ"ל קובי שבתאי: "אנחנו יודעים מי החשוד ומזרימים כוחות כדי לאתר אותו" בידי המשטרה יש תיעוד של הפיגוע
חיים טוויל
כ"ה אלול התשפ"ב / 20.09.2022 23:18

מפכ”ל המשטרה, קובי שבתאי, מסר ערב (שלישי) הצהרה בזירת הפיגוע  בחולון, בה נרצחה קשישה בת 84 – ואמר כי ההערכה היא שמדובר בפיגוע.

“אנחנו אחרי פיגוע קשה, מה שמסתמן כרגע מבחינת החקירה שככל הנראה מדובר בכיוון של אירוע פח”ע, זה הכיוון שאנחנו הולכים אליו”, אמר המפכ”ל.

“מדובר בחשוד שזהותו ידועה לנו, אנחנו כרגע בסריקות במעגליהם הקרובים והרחוקים כדי לאתר את החשוד. בשלב זה יש כוחות שסורקים, אנחנו מזרימים כוחות נוספים גם לאזור כאן וגם למעגלים הרחוקים יותר במטרה כמה שיותר מהר לשים את היד כמה שיותר מהר על אותו חשוד”.

במקביל, פרסמה המשטרה את זהותו של המחבל: מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה וביקשה את עזרת הציבור באיתורו. “כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש ליצור קשר עם מוקד 100 של המשטרה”, נאמר בהודעה.

הקשישה נמצאה מחוסרת הכרה ברחוב החשמונאים, סמוך לאתר בנייה. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה מצאו אותה ללא רוח חיים ועם חבלה קשה מאוד בפניה.

בידי המשטרה יש תיעוד של רגע התקיפה שהובילה לרצח, ממנו עולה, כי החשוד בתקיפה היה לבוש בבגדים כהים והחזיק בחפץ כבד. הוא נראה ניגש אל האישה, הפתיע אותה מאחור ותקף אותה באמצעות החפץ – ואז נמלט מהמקום.

הקשישה, שהתגוררה באחד הבניינים במרחק מטרים בודדים מהמקום בו הותקפה, צעדה מכיוון רחוב דב הוז והותקפה מטרים מביתה, שנמצא במורד רחוב החשמונאים.

שכנה שמתגוררת סמוך לזירת הרצח שמעה צעקות והזעיקה את המשטרה.

חתנה של הקשישה אמר לחדשות 13: “אין לנו מושג מה קרה, אנחנו בהלם. היא כנראה הייתה במקום הלא נכון בזמן הלא נכון”.

סנ”צ שלומי בן זימן, מפקד מרחב יפתח, אמר מוקדם יותר היום: “סמוך לשעה 16:20 קיבלנו אירוע על אישה מוטלת ברחוב. צוותים מיד הגיבו לאירוע והגיעו למקום. הם הבחינו באישה קשישה בת 84 מדממת, צוות מד”א שהגיע למקום לצערי קבע את המוות. כרגע אנחנו בודקים מבחינת החקירה מספר כיוונים, כל הכיוונים כרגע פתוחים לחקירה.

“כרגע עושים מאמצים גם בזירה כדי לאסוף עוד ראיות, ואנחנו ממשיכים בפעולות גם בשטח וגם בסריקות. החקירה בתחילתה ואנחנו נמשיך כנראה לתוך הלילה. וכמו שאמרתי כל הכיוונים פתוחים ואפשריים, אנחנו בודקים את כל האופציות כרגע בשטח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות