השר בני גנץ באוגדת איו”ש: עצרנו ופגענו ביותר מ-1000 טרוריסטים

שר הביטחון שוחח עם מפקדים ולוחמים הנאבקים בטרור המתגבר בגזרת יהודה ושומרון: "שיהיה ברור: כל מי שקם להורגנו – דינו שלא יקום. נשים עליו את ידינו - בעומק השטח, בצירים ובמעברים"
חיים טוויל
כ"ד אלול התשפ"ב / 20.09.2022 18:21

שר הביטחון בני גנץ ביקר היום (שלישי) באוגדת איו”ש והצהיר כי כוחות הביטחון עצרו ופגעו ביותר מ-1000 טרוריסטים בחודשים האחרונים.

הביקור, בו השתתפו ראש אגף התכנון ובניין הכוח הרב זרועי, אלוף יעקב בנג’ו, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס, ומפקד אוגדת איו”ש תת-אלוף אבי בלוט, התרחש בעקבות המצב הביטחוני באזור והתגברות ניסיונות הפיגוע מצד ארגוני הטרור.

גנץ סייר במרחב האוגדה ושוחח עם מפקדים ולוחמים ששהו בשטח. הוא שיבח את פועלם מול האתגרים הביטחוניים בתקופה הנוכחית, בה ישנה עלייה בכמות אירועי הטרור בגזרה.

״אני מסיים סיור באוגדת איו”ש על רקע הפעילות המוגברת מול הטרור. בחודשים האחרונים עצרנו ופגענו במעל לאלף טרוריסטים”, גילה שר הבטחון.

“שוחחתי עם המח”טים הגזרתיים, וביקשתי להעביר להם את הערכתי ואת הערכתם של כל אזרחי ישראל לפעולות בשטח והדגשתי בפניהם את חופש הפעולה המלא לסיכול, ואת הצורך לנהוג באופן נחוש, ממוקד ואחראי מול האתגרים המורכבים שבפניהם אנו עומדים. אני יודע שיש לנו על מי לסמוך”.

לדבריו, “אנחנו פועלים באופן נחוש נגד הטרור – ובאופן נכון בכדי לאפשר למי שלא מעורבים בו חיים של רווחה כלכלית ואזרחית”.

הוא הוסיף: “חשוב שיהיה ברור: כל מי שקם להורגנו – דינו שלא יקום. נשים עליו את ידינו – בעומק השטח, בצירים ובמעברים. בכל שעה ובכל מקום. מחוללי הטרור הם אלו שפוגעים באוכלוסייה הפלסטינית, בפרנסתה וביכולת לקדם את האינטרסים שלה. אנחנו נמשיך לפעול ככל שידרש”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות