מיכאלי חגגה בחנוכת קו מטרונית חדש בחיפה: “תפעל גם בשבת”

בטקס חנוכת קו מטרונית חדש בחיפה, אמרה שרת התחבורה: "המצב שקיים כאן בחיפה צריך להיות בכל רחבי מדינת ישראל - תחבורה ציבורית בשבת. אנחנו חייבות וחייבים לגרום לזה לקרות"
חרדים 10
כ"ד אלול התשפ"ב / 20.09.2022 14:29

שרת התחבורה מרב מיכאלי השתתפה היום (שלישי) בטקס חנוכת קו מטרונית חדש בחיפה.

“אחרי שנתיים שהקו הזה היה תקוע, הייתה לנו זכות לחלץ אותו בזכות שותפות ושותפים רבים שעזרו לזה לקרות”, אמרה מיכאלי.

השרה המשיכה בהשתלחות בקודשי ישראל: “חשוב לא פחות – המטרונית הזאת תפעל גם בשבת. בחיפה זו לא כזאת כותרת כי בחיפה מוכיחות ומוכיחים כבר הרבה שנים שתחבורה ציבורית יכולה לפעול בשבת, וזה לא נגד זה בעד.

“בעד החיילות והחיילים, לא משנה עמדתם הפוליטית, זה טוב גם למצביעים של נתניהו. זה בעד מי שאין לה או לו כסף לרכב ולביטוח, זה בעד מי שיש להם לקות או מגבלה כזו או אחרת ולא יכולים לנהוג, זה בעד מי שרוצה לשתות ולא להסתכן בלנהוג. יש המון אנשים שזה בעדם בימי חול ובמיוחד בשבת. המצב שקיים כאן בחיפה צריך להיות בכל רחבי מדינת ישראל – תחבורה ציבורית בשבת שתשרת את כולם ואת כולן”.

מיכאלי טענה: “כדי להוכיח שזה אפשרי הקו הזה, קו 5 של המטרונית יעבוד כל ימות השבוע ובשבת יופעל קו 5א במסלול קצת שונה כדי לא להפריע למי שלא רוצה שיסעו בשכונה שלו בשבת. זה קל פשוט ואפשרי. אנחנו חייבות וחייבים לגרום לזה לקרות, זאת המחוייבות שלי ואני נלחמת על האמת הזאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מיכאלי פורצת דרך.אלופה,אל תוותרי הילחמי.זה פיקוח נפש.
    08/10/2022 14:09
    אשר
  1. איש באמונתו יחייה.חייה ותן לחיות.הורי ז”ל אנשים לא פחות טובים ואולי יותר טובים מהרבה שומרי מיצוות, היו מאד עצובים כשלא יכלו להגיע לכמה שעות בשבת ליראות את הנכדים.למבוגרים תחבורה ציבורית זו הצלה.שבת וחגים הם הימים הקשים והבודדים ביותר בישבילם ולא מוכנים להטריח את הילדים שיבואו לקחת אותם ומוותרים.הבדידות בשבת וחגים מובילה לדיכאון ואם זה לא מצוה לעזור לקשישים אז מה כן?