שקד: הוא מריונטה של נתניהו • שיקלי: שתלך ותפסיק להתבזות

שרת הפנים תקפה את הח"כ ששוריין בליכוד: "אני מתעלמת מעמיחי שיקלי. אדם שהפיל את חוק האזרחות, מוטב שיישב בשקט" • שיקלי: "כשאתה מדשדש אי שם לצד הדר מוכתר ולא מצליח לגבש רשימה, אז היא נגררת למקומות האלה • ראית מילה טובה של בנט על שקד? העיסוק בה מיותר"
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשפ"ב / 20.09.2022 12:35

יו”ר הבית היהודי, השרה  איילת שקד, שוחחה אמש עם בן כספית ופרופ’ אריה אלדד בתוכניתם ב-103FM ולגלגה על חברה לשעבר בימינה, חבר הכנסת עמיחי שיקלי, ששוריין בליכוד.

“אני מתעלמת מעמיחי שיקלי שהוא למעשה מריונטה של נתניהו. אדם שהפיל את חוק האזרחות, מוטב שיישב בשקט. מה שאני עושה זה בעיקר להתעלם. מפלגת הבית היהודי זו מפלגה שפונה לימין הערכי, האידאולוגי, האחראי ולציונות הדתית. יש הרבה מאוד אנשים בימין שלא יצביעו לנתניהו, כי הם מבינים שהוא לא ימין, שלא יצביעו לסמוטריץ’ ולבן גביר, והרבה מאוד אנשים שמחפשים בית, ואת הבית הזה אנחנו בנינו עבורם מחדש בשבוע שעבר. זה ייקח קצת זמן, אבל אנשים יבינו שזה הבית שלהם”.

היום (שלישי), בשיחה עם שרון גל ברדיו ‘גלי ישראל’, הגיב עמיחי שיקלי למתקפה של שקד: “כשאתה מדשדש אי שם לצד הדר מוכתר ולא מצליחה לגבש רשימה, או מתבקשת שלא לעשות כנס בבית כנסת לבקשתה… אז היא נגררת למקומות האלה. במדד האמינות יש מירוץ מי הכי פחות אמין, הדר מוכתר או איילת שקד”.

שיקלי המליץ לשרה: “עדיף לה להפסיק להתבזות ושתלך לחיים האזרחיים, אני בטוח שיש צורך בענף ההייטק. אסור שהציבור הימני במדינה יגרר אחרי מפלגות של שברי מנדט או פחות מכך”.

הוא הוסיף: “ראית מילה אחת טובה של בנט על שקד? העיסוק בה מיותר. באיזה סרט היא משלימה ל-61? כל קול לשקד זה קול לפח, אם יש מישהו שמזיק למאמצי המחנה הלאומי זאת היא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות