למה בליכוד מחרימים את התכנית של ‘קלמן וליברמן’? בגלל ביסמוט

לדברי מגיש התכנית אסף ליברמן, לפני כחודש הם ראיינו את המועמד בועז ביסמוט ושאלו אותו מה הצעת הליכוד לטיפול במערכת המשפט • לאחר דקות ארוכות בהן ביסמוט לא ענה וצמד המגישים שאלו שוב ושוב, החליטו להחרים בליכוד את התכנית
דוד ליבוביץ
כ"ג אלול התשפ"ב / 19.09.2022 20:22

למה בליכוד מחרימים את התכנית ‘קלמן וליברמן’ המשודרת בכל בוקר ב’כאן’? לדברי המגיש אסף ליברמן הסיבה לכך נעוצה בראיון שנערך לפני כחודש עם ח”כ המיועד בעז ביסמוט.

לדבריו, לפני כחודש הם ראיינו את המועמד בועז ביסמוט ושאלו אותו מה הצעת הליכוד לטיפול במערכת המשפט. לאחר דקות ארוכות בהן ביסמוט לא ענה למרות שצמד המגישים שאלו שוב ושוב, הראיון הסתיים וכאמור הבוקר נודע להם כי בליכוד החליטו להחרים את התוכנית.

“היינו אמורים לראיין הבוקר ברדיו את ח”כ עמיחי שיקלי ששוריין באחרונה בליכוד”, פתח אסף ליברמן את הפוסט ספרסם היום [ב]. “אלא שברגע האחרון נמסר לנו מטעמו שהליכוד אוסרים עליו להתראיין אצלנו. כשפנינו לליכוד לבדוק מה קרה, הם הסבירו לנו שלא רק שיקלי לא יתראיין אצלנו אלא אף חבר ליכוד לא מורשה לדבר איתנו”.

“כלומר, חרם. הליכוד – מפלגה לא בלתי חשובה, שמתיימרת לחזור להיות מפלגת שלטון – מכריזה חרם על תכנית אקטואליה לא בלתי חשובה, עם חצי מיליון מאזינים יומיים”, קבל אסף.

“למה? מה עשינו? ובכן, הסיבה שבליכוד רותחים עלינו, עד כדי החרמתנו, היא ראיון שערכנו לפני כחודש עם חבר המפלגה הטרי, בועז ביסמוט. בתקופה שבה נהוג לטעון נגד התקשורת היא עוסקת בצהוב, ברכילות, בכן ביבי לא ביבי, במי יישב עם מי וכו’, אנחנו שאלנו את ביסמוט מה התכניות של הליכוד בנוגע למערכת המשפט”.

לטענת אסף ליברמן: “הרי נתניהו וח”כיו מדברים כל כך הרבה על השינויים הנדרשים במערכת המשפט, אז אמרנו לעצמנו שכדאי לבדוק עם אחד ממועמדי המפלגה לכנסת מהם השינויים שהמפלגה מציעה. התעקשנו על קבלת רעיונות קונקרטיים ואתם מוזמנים לשפוט בעצמכם את התשובה”.

לסיום כתב: “בכל מקרה, על זה בליכוד התפוצצו ובגלל זה הם מחרימים אותנו. מפלגה שמתיימרת להנהיג את המדינה מחרימה מערכת עיתונאית בגלל התעקשות המגישים לקבל תשובה על תכניותיה לעתיד. שערורייה בעיניי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הגיע הזמן
    19/09/2022 21:18
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אם חשוב לתקשורת לראיין את הימין שידעו שצריך ללטף אותם כמו שמלטפים את השמאל…