איילת שקד: “לא סמוטריץ ולא בן-גביר עשו עשירית ממה שעשיתי”

שרת הפנים איילת שקד העבירה לרה"מ פנייה דחופה לכינוס הקבינט בשל התגברות פיגועי הטרור • על הדרישה לפרישת מפלגה על רקע הסקרים אמרה: "אני אמשיך עד הסוף ואנחנו נעבור בגדול" • על ח"כ עמיחי שיקלי: "מריונטה של נתניהו, אדם שהפיל את חוק האזרחות - שישב בשקט"
קובי פינדרוס
כ"ג אלול התשפ"ב / 19.09.2022 19:06

שרת הפנים איילת שקד העבירה היום (שני) לראש הממשלה יאיר לפיד פנייה דחופה לכינוס הקבינט. לתפיסתה זהו עניין של ימים בודדים עד שאחד הפיגועים הללו יגבה חיי ישראלים, וחייבים לפעול באופן דחוף על מנת למגר את הטרור.

לדברי שקד, “קיני הטרור בשכם וג’נין פועלים באינטנסיביות כדי לבצע פיגועים ונדרשת פעולה תקיפה כדי למנוע אסון. הירי היום לעבר רכב ישראלי נגמר בנס, בלי נפגעים. בשלב מסוים הניסים יגמרו”.

בתוך כך, בראיון לרדיו 103FM התייחסה שקד לדרישתו של ח”כ בצלאל סמוטריץ לפרוש מן המירוץ, על מנת שלא ‘לשרוף קולות של הימין’.

“לא סמוטריץ’ ולא בן גביר עשו עשירית ממה שעשיתי בחיי הפוליטיים, אני אמשיך עד הסוף ואנחנו נעבור בגדול. המפלגה שלנו פונה לימין הציוני, האידיאולוגי הערכי ולציונות הדתי, יש הרבה מאד אנשים בימין שלא יצביעו כי מבינים שהוא לא ימני, ושלא יצביעו לסמוטריץ ולבן גביר, הם מחפשים בית, ואת הבית הזה בנינו עבורם בשבוע שעבר”.

על חבר הכנסת עמיחי שיקלי ששוריין בליכוד, אמרה: “אני מתעלמת משיקלי, הוא מריונטה של נתניהו, אדם שהפיל את חוק האזרחות מוטב שיישב בשקט”.

עוד אמרה שקד כי היא האשה היחידה בהיסטוריה של מדינת ישראל שעומדת בראש מפלגת ימין. לדבריה, רבים מהמצביעות תצבענה עבורה לאור מנהיגותה הנשית.

פנייתה של שקד לרה”מ מופיעה על רקע האירוע שהתרחש הבוקר, כאשר ירי בוצע לעבר רכב ישראלי בסמוך לכפר חווארה בשומרון. באירוע לא היו נפגעים, אך זוהו ארבע פגיעות ברכב.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מסר: “הממשלה מחכה לאסון הבא, כדי לפעול ולעקור את תשתית הטרור ברשות הפלסטינית. מזמן לא ראינו כל כך הרבה אירועי ירי סמוך לריכוזים אזרחיים, המשמעות היא החלשות ההרתעה ונשקים בכל מקום. אם מדינת ישראל לא תצא באופן מיידי למבצע חומת מגן 2 ברשות הפלסטינית, אנחנו סופרים ימים לאחור עד האסון הבא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איילת
    20/09/2022 07:24
    אביגדור
  1. סמוטריץ ובן גביר גם לא יעשו בעתיד עשירית מימנה. איך אמר נתניהו בבחירות הקודמות: ” סמוטריץ יעשה מה שאני יגיד לו”.ואו שהוא יזרוק אותו לפח או שהוא יתעלם מכל הצעקות שלו ובמילא הדתיים יצטרכו בבחירות אחרי אלו הקרובות לחזור ולהתאחד תחת איילת.