הח”כ מיש עתיד מודאג: “עוד מעט קרייניות בטלוויזיה עם כיסוי ראש”

חבר הכנסת רם בן ברק מיש עתיד: "הציונות הדתית - מסוכנת ואנטי דמוקרטית. היא רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו. אני מאוד מוטרד מהעלייה שלהם בסקרים" • הציונות הדתית: "עוד ח"כ במפלגה של לפיד בוחר לתקוף בצורה מסיתה וחשוכה"
חרדים 10
כ"ג אלול התשפ"ב / 19.09.2022 16:11

יו”ר ועדת חוץ וביטחון, ח”כ רם בן ברק מיש עתיד, שוחח היום (שני) עם גדי נס ברדיו צפון 104.5FM והזהיר מהתחזקות מפלגת הציונות הדתית.

“המפלגה הזו היא מפלגה מסוכנת ואנטי דמוקרטית. היא רוצה שחוקי ההלכה יתפסו מקום יותר חשוב בחיים שלנו, שזה אומר שעוד מעט הקרייניות בטלוויזיה יהיו עם כיסוי ראש, ונשים לא יוכלו לשרת בצבא, לשם אנחנו הולכים אני מקווה שאנשים מבינים את זה.

“אבי מעוז הוא מספר 11 במפלגה, הומואים יצטרכו להיות בארון חזק מאוד כי הם לא יוכלו להתקבל לשום מקום עבודה, כי מחשיבים אותם לבהמות, אני מאוד מוטרד מהעלייה שלהם בסקרים – בטח ובטח להגיד שאנחנו עוצמים עיניים זה מראה כמה קל להגיד שטויות”.

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב לדבריו: “רם בן ברק נמצא במפלגה שמתנהלת בסגנון צפון קוריאה, שרמסה כל נורמה דמוקרטית גם בכנסת ובממשלה, השתיקה את האופוזיציה ופנתה בבקשה לסגור כלי תקשורת שאינם לרוחה. נדרשת מידה רבה של תעוזה וחוצפה כדי שרם בן ברק ידבר על מפלגות אנטי-דמוקרטיות”.

הוא הוסיף: “הייתי מצפה ממי שמעסיק יועצת פרלמנטרית מוסלמית הלובשת חיג’אב לגלות קצת יותר סובלנות כלפי נשים יהודיות שבוחרות לעטות שביס בעבודתן”.

מפלגת הציונות הדתית דרשה מלפיד לגנות את דבריו. “עוד ח”כ במפלגה של יאיר לפיד בוחר לתקוף את הציונות הדתית בצורה מסיתה וחשוכה. אותו ציבור שבן ברק מכנה כמסוכן ואנטי דמוקרטי, הוא זה שתורם תרומה משמעותית למדינת ישראל וביטחונה כולל אחוז השירות הגבוה ביחידות לוחמות בצה”ל, ולצערנו גם בבתי העלמין. לפיד צריך לגנות מיד את האמירה הזו ולהתנצל בפני הציבור הדתי לאומי”.

בן ברק הבהיר בהמשך לתגובות הקשות: “בואו נרגיע את הציניות והתייפייפות – אנחנו חיים במדינה דמוקרטית ואני מכבד את כל מי שמבחירה מחליט לנהוג כך או אחרת, זכותו – איש באומנותו יחייה”.

הוא הוסיף: “כוונתי הייתה שבממשלת סמוטריץ בן גביר זה יהיה בכפייה. הניסיונות לרכב על אמירה כזאת או אחרת לצרכי בחירות היא נלוזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אנטישמי לבן
    20/09/2022 02:59
    פיגי
  1. בושה אנטישמי לבן