עו”ד גיא בוסי: “מהפכה צריכה להיות מושלמת? תנו להדר צ’אנס”

עו"ד גיא בוסי, מומחה למשפט מנהלי וחוקתי המלווה את הדר מוכתר, הגיב לסערת הדירה: "צריך לזכור שהיא בת 20 והיא מובילה משהו מטורף" • "לפי דעתי אנחנו נופתע. נחכה נראה מה יהיה ב-2 בנובמבר, אני חשוב שזה הפתעה מרעישה"
חרדים 10
כ"ג אלול התשפ"ב / 19.09.2022 15:47

שי שלימוב, שטען כי היה בעבר סגנה של יו”ר מפלגת ‘צעירים בוערים’ הדר מוכתר, האשים ביום שישי בתוכנית של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ’ בערוץ 12, כי מאחורי מוכתר עומדים טייקון ופוליטיקאי בכיר. אתמול חשף ‘הצל’ בדף הפייסבוק שלו כי הדר מוכתר היא בעלת דירה.

ינון מגל ובן כספית דנו על כך היום (שני) ב־103fm עם עו”ד גיא בוסי, מומחה למשפט מנהלי וחוקתי המלווה את מוכתר במסע הפוליטי.

בפתח השיחה ביקש עו”ד בוסי לעשות סדר בדברים , וסיפר: “היא פנתה אליי בערך לפני חודשיים, ביקשה להקים מפלגה. אמרתי לה ‘זה עולה כך וכך כסף’, אמרה לי ‘אין לי כסף’, אמרתי לה ‘אני תימני אני לא עובד בחינם’. גייסה בהדסטארט ורשמנו לה את המפלגה. מאז כל הטענות האלה שקר וכזב, לא עומד מאחוריה אף טייקון. אנשים התקשרו אליי והציעו כסף כדי לתת לה ערבויות, אף אחד לא נתן לה”.

בוסי הדגיש: “טוענים שפוליטיקאים ממשלת השינוי תומך בה או מר נתניהו, זה פשוט בדיות, הזיות, אין לזה שום קשר למציאות. זו נערה בת 20 עם נייד ואוזניות שמשנה את המדינה ומובילה מהפכה. היא לא קשורה לאף אחד. תחשבו על השינויים של אנשים ברשתות החברתיות, זה הדר מוכתר. כל דבר אחר שקר וכזב. אני בדקתי וכשהתחלתי עם הסיפור הזה היה לי כמה תנאים, אחד שהיא תשרת בצבא ואותן בדיקות. אין מחלוקת, זה לא דיון, שאבא שלה לקח את כספי הפנסיה שלה וכמו שאבא דואג לילדה שלו רכש עבורה דירה”.

“אז יש לה דירה”, ציינו צמד המגישים.

בוסי הבהיר: “כן, אני לא מנסה להתכחש, אני רק מנסה להסביר שזה כמו אב שקנה לביתו דירה והיא רוצה שאותם אבות לא יצטרכו לשעבד את הפנסיות שלהם”.

מגל טען בתגובה כי יש פה בעיית אמינות קלה, אך עו”ד בוסי סירב להסכים: “רוב הפוליטיקאים בישראל יש להם דירות לא אחת, לא שתיים ולא שלוש. מהפכות צריכות להיות מושלמות? היא מובילה מהפכה, צריך לזכור – מדובר במישהי בת 20, מתבצעות טעויות אבל בסך הכל היא מובילה כאן משהו מטורף. בכל סקר היא מכפילה את עצמה כל פעם, תנו לה צ’אנס. זה ממש לתקוף מישהי בגילה, תנו צ’אנס, זה הדור הצעיר”.

לדבריו, “קורה כאן משהו מבעבע, יש כאן לבה, והדר מוכתר לוקחת את הלבה הזו ומתעלת אותה למקומות שלפי דעתי אנחנו נופתע. נחכה נראה מה יהיה ב-2 בנובמבר, אני חשוב שזה הפתעה מרעישה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות