מקלב במתקפה על כהנא: ‘בגד בחבריו, מחזר על הפתחים’ • צפו

מקלב תקף במליאת הכנסת את הח"כ מהמחנה הממלכתי: "הוא מחזר על פתחים כי בגד בחבריו. אף מפלגה לא רוצה את הסחורה הזו שלא נאמנת לחבריה. אלו ערכים של מפקד טייסת?"
אריה ריבקינד
כ"ג אלול התשפ"ב / 19.09.2022 12:01

ח”כ אורי מקלב תקף היום (שני) בחריפות בדיון מיוחד שהתקיים במליאת הכנסת, את ח”כ מתן כהנא מהמחנה הממלכתי.

מקלב אמר: “אתם מבקשים כעת להעביר סמכויות משר המשפטים שהוא שר מכהן – למשרד הדתות שבו אין שר מכהן.  זה משרד המתנהל ללא שר וללא מנכ”ל. לא היה דבר כזה בישראל.

“מדוע אין שר במשרד הדתות? כי השר כהנא לא הצליח להתמנות חזרה למשרדו, הוא חשב לסייע למפלגתו המתפרקת, שלח את חברו לסיעה יום טוב חלפון הביתה וחשב לחזור למשרדו, אך הוא לא מצליח. אילו ערכים של מפקד טייסת? לבגוד כך בחבריו למפלגה? זהו עונשו של כהנא שמחזר על הפתחים ואף מפלגה לא רוצה את הסחורה הזו שבגדה בחבריו”.

מקלב הוסיף: “אין לו שום הצלחות לכהנא במשרד, הוא חשב להביא את רפורמת הכשרות יחד עם ישראל ביתנו, הוא ניסה לזרות חול בעיני הציבור כביכול זו רפורמה שתסייע לכשרות, אך הציבור אומר את דברו. רק השבוע ראינו את מסעדת ‘אמא’ בירושלים עוזבת את צהר ועוברת לכשרות מהדרין, כי הציבור לא רוצה כשרות שאינה כשרה”.

התוך כך, שלושה חברי כנסת חדשים הצהירו היום אמונים במליאת הכנסת.

ח”כ יום טוב חי כלפון הצהיר אמונים במליאת הכנסת ויכהן כחבר בסיעת ימינה במקומו של עמיחי שיקלי שהתפטר מהכנסת.

ח”כ שרון רופא אופיר הצהירה אמונים במליאת הכנסת ותכהן כחברה בסיעת ישראל ביתנו במקומו של אלי אבידר שהתפטר מהכנסת. ח”כ אורנה שטרקמן הצהירה אמונים במליאת הכנסת ותכהן כחברה בסיעת ימינה במקומה של עידית סילמן שהתפטרה מהכנסת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות