ההימור של ינון מגל על התוצאות הבחירות – והתגובה של בן כספית

בן כספית וינון מגל שוחחו בתוכניתם על ההסכם בין נתניהו ליהדות התורה, בנוגע ללימודי הליבה • מגל עקץ: "גדעון סער אולי פוליטיקאי מתוחכם, אך יש מתוחכמים ממנו" • "אתם מוכנים לעשות קואליציה עם היועץ של ערפאת - על מי אתם באים לעבוד?"
חרדים 10
כ"ב אלול התשפ"ב / 18.09.2022 12:58

בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (ראשון) בתוכניתם ב-103FM לסוגיית לימודי הליבה ומערכת הבחירות החמישית.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

“נתניהו עשה את מה שהיה צריך לעשות בעבר, אנו בעד שחרדים ייצאו לעבוד ושילמדו תורה. אנחנו תומכים בנתניהו, החרדים הם ימנים”, אמר ינון בפתח דבריו.

הוא הוסיף עקיצה לכיוונו של שר המשפטים: “גדעון סער אולי פוליטיקאי מתוחכם, אך יש מתוחכמים ממנו. הסיפור הוא פוליטי, אנחנו בעד שילמדו ליבה ויגדילו את הליבה, הכול בסדר. כשדיברתם על הגיוס לצה”ל רק פגעתם בו, אתם פשוט רוצים שנתניהו לא ייבחר”.

מגל תקף גם את שותפו לתוכנית: “קודם כל שנתניהו לא יחזור לשלטון, ואז אתם מתחילים לעשות הצגות שילמדו ליבה. אתם מוכנים לעשות קואליציה עם היועץ של ערפאת, עם אחמד טיבי ועם איימן עודה. אז על מי אתם באים לעבוד? עליי לא.

“המגמה בסקרים ממשיכה לעלות, המשותפת התפרקה, בעזרת השם יהיו לנו 61 ונחגוג, וסוף סוף נוכל לכהן פה בממשלה יציבה ולהוציא את ישראל ממשבר הבחירות המטופשות האלה. אנחנו נהיה הרוב, אנחנו נשלוט. מהמר שלגוש של נתניהו יהיו 65 מנדטים”.

כספית השיב לו: “לא תיקנו לך את דף המסרים? אין משותפת. מקווה שבל”ד הולכת לביוב של ההיסטוריה. לגבי הקצבאות, נתניהו החזיר אותן ב־2008 כדי שהחרדים לא ילכו עם ציפי לבני. אני שמח שאתם בעד שהחרדים ילמדו ליבה, אך זה לא סקר דעת קהל. נתניהו לא צריך להיות בעד אלא לפעול. עכשיו אתם מנסים לערבב שם את גדעון סער”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות