‘לא נתנצל’: לימין יש בסקרים רק 60, אבל דרעי כבר מחלק את העוגה

יו"ר ש"ס כבר סופר את הכסף במדרגות: "החזקתי על כתפיי את הגוש הזה שלוש שנים. כשנגיע לשלטון אז גם לי יהיה מה להגיד" • "איבדנו לא מעט קולות, גם ש"ס וגם יהדות התורה ואפילו הליכוד, ביחד איבדנו 250 אלף קול - ואין סיבה שכעת, אחרי השנה הנוראה הזאת, הם לא ייצאו להצביע"
אריה ריבקינד
כ"ב אלול התשפ"ב / 18.09.2022 12:07

יו”ר ש”ס אריה דרעי אמר הבוקר (ראשון) בראיון לתחנת הרדיו ‘קול ברמה’, כי הממשלה הבאה שיקים גוש הימין תפעל כפי שלמדה מהממשלה הנוכחית.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

“למדנו משהו מהממשלה היוצאת”, אמר דרעי. “להם אמנם היה סיוע מהיועצים המשפטיים, אנחנו לא נקבל את זה, אבל לא נתרגש מהכותרות. לא נסתכל מה אומרים עלינו ולא נתנצל. כשתהיה כותרת נגד הציבור החרדי – אשאל את העיתונאי, זה כואב לך? זה מעצבן אותך? אז תמשיך להתעצבן”.

למרות שגוש הימין מקבל בסקרים רק 60 מנדטים, דרעי כבר ממהר לחלק את העוגה, ומצהיר כי אין לו כל כוונה לוותר בממשלה הבאה על הנושאים שחשובים לחרדים. “אני החזקתי על כתפיי את הגוש הזה שלוש שנים”, טען יו”ר ש”ס. “כשנגיע לשלטון אז גם לי יהיה מה להגיד, ואנחנו נדרוש יחד 16-18 מנדטים של החרדים את הדברים הללו. אם ליברמן היה יכול עם המנדטים שלו להיות שר אוצר ובנט היה ראש הממשלה עם המנדטים שלו – אז ודאי אנחנו נוכל לדרוש דברים בסיסיים”.

דרעי התחייב: “נקים ממשלה והדבר הראשון בשבוע הראשון אני אבטל את כל הגזירות והמיסים הפוליטיים – החד פעמי, השתיה המתוקה. נדאג להכול בהסכם הקואליציוני”.

לדבריו, “איבדנו בגוש הימין בבחירות האחרונות לא מעט קולות, גם ש”ס וגם יהדות התורה ואפילו הליכוד, ביחד איבדנו 250 אלף קול ואין סיבה שכעת אחרי השנה הנוראה הזאת, הם לא ייצאו להצביע, אם אנחנו נעבוד ונפעל – הם יבואו. אני קורא לרבנים לעודד את הציבור המסורתי לצאת להצביע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות