‘להפשיל שרוולים’: זו התכנית של הנשיא הרצוג אחרי יום הבחירות

נשיא המדינה אמר בשיחות שקיים עם חברי כנסת מימין ומשמאל כי לאזרחי ישראל נמאס מסבבי הבחירות החוזרים וכי יפעל להקמת ממשלה רחבה ככל הניתן - בכל מחיר • ח"כ קיש: ממשלת אחדות? תלוי בתוצאות הבחירות
חרדים 10
כ"ב אלול התשפ"ב / 18.09.2022 11:00

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר לאחרונה בשיחות סגורות עם חברי כנסת מימין ומשמאל עימם נפגש, כי הוא מתכוון לפעול בכל כוחו להקמת ממשלת אחדות רחבה לאחר הבחירות. כך דווח הבוקר (ראשון) ברשת ב’.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

ח”כים שנכחו בשיחות עם הנשיא סיפרו שאמר להם את הדברים הבאים: ‘אני מתכוון להפשיל שרוולים לאחר הבחירות ולפעול כדי להקים בכל מחיר ממשלת אחדות רחבה ככל שניתן כדי לייצב את המערכת וכי לאזרחי ישראל נמאס מרוטינת הבחירות הזו’.

הרצוג הוסיף בשיחותיו עם חברי הכנסת, כי אזרח שקם בבוקר רוצה שיהיה לו משהו יציב שדואג לו לביטחון ודואג לו לכלכלה ולשאר הצרכים החשובים באמת, וככל שהממשלה תהיה יותר רחבה כך היא תהיה יותר יציבה ותדאג לאזרח לדברים שבאמת חשובים לו.

בסביבת הנשיא הרצוג לא הכחישו את הדברים ואמרו שאין לו שום כוונה להתערב בהליך בחירות או להשפיע עליהן בצורה כלשהי. עם זאת, הוסיפו, כי לאחר הבחירות בכוונתו לסייע להקמת “ממשלה יציבה ככל שניתן”.

תגובת בית הנשיא: “הנשיא לא מתכוון להתערב בבחירות ולא עוסק בהרכב הממשלה ובזהות העומד בראשה. בשנה האחרונה לא הסתיר דעתו שיציבות שלטונית חשובה להתמודדות עם האתגרים הגדולים העומדים בפני מדינת ישראל”.

חבר הכנסת יואב קיש מהליכוד אמר בתגובה לפרסום, כי הקמת ממשלת אחדות תלויה בתוצאות הבחירות. בריאיון לאריה גולן ברשת ב הוסיף ח”כ קיש: “הרוב בציבור, ודאי היהודי, הוא בימין. אם נהיה באירוע שאין לנו 61 – זה כבר שיח אחר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ממשלת אחדות
    21/09/2022 09:43
    אורח
  1. בוז לבוז’י נשיא המדינה הרצוג –
    התעסקות פוליטית פסולה! זה אחד.
    שתיים … לא מילת מחאה נגד ההחרמות BDS של מפלגות נגד מפלגות.
    למה לא תדבר נגד השנאת חינם והחרמות.
    ומאידך אתה ממשיך ונותן יד לשנאת חינם של המחרימים ונותן להם פרס לטרור הפוליטי שלהם לעם ישראל בזה שאתה מדבר על ממשלת אחדות בלי לומר מיחה נגד השנאה וההחרמות.
    ככה רק תעמיק את הקיטוב והקרע בעם.
    חוצמיזה רואים לך באיזה צד פוליטי אתה פועל.
    היה לך לשתוק או להתנגד להחרמות קודם כל לפני שאתה עושה פוליטיקה קטנה לשירות השמאל שלא יכול להקים ממשלה יהודית.
    בוז גדול לבוז’י !!