“נתניהו יכול להגיע ל-63”: סוקר במגזר הערבי בהערכה דרמטית

יוסף מקלדה, סוקר החברה הערבית ברשת 13, בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב: "כשבל"ד נכנסת לתמונה ורצה בנפרד, היא נוגסת מנדט ויותר מהמשותפת ולוקחת גם קולות מרע"מ" • "מספיק שאחוז ההצבעה יעלה ואחת הערביות הגדולות יכולה ליפול" • ומה יכול להתהפך על נתניהו?
חרדים 10
כ"ב אלול התשפ"ב / 18.09.2022 10:43

יוסף מקלדה, סוקר החברה הערבית של חברת ‘StatNet1’ – שתוצאות הסקרים שהוא מבצע מתפרסמים בערוץ 13 – , התייחס הבוקר (ראשון), בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, כיצד הפיצול במפלגות הערביות ישפיע על קולות הבוחר ותמונת המנדטים.

מוקד חירום חינם: פינוי נפטרים וכל מה שאתם צריכים לדעת על קבורה

“נתניהו הרוויח מהפיצול, הוא מגיע ל־60-61 והוא יכול להרוויח גם יותר כאשר אחת המפלגות נופלות וזה תסריט אפשרי, הוא יכול להיות גם ב־62-63”, אמר מקלדה בראיון ל-103FM.

מקלדה הוסיף: “כשבל”ד נכנסת לתמונה ורצה נפרדת, היא נוגסת מנדט ויותר מהמשותפת לשעבר, ולוקחת גם קולות מרע”מ. מספיק שאחוז ההצבעה הכללי יעלה, כך שאחת המפלגות הערביות הגדולות יכולה ליפול. אחוז ההצבעה קפץ בשלושה אחוזים, אם זה יימשך וזה יהיה כמו כדור שלג, זה יכול להתהפך על נתניהו. בגלל זה הימין ונתניהו אמורים לעשות תוכנית על מנת לדכא את אחוז החסימה”.

עם זאת, הוא הבהיר:  “לא כל האנשים מרשים לעצמם לומר שהם מצביעים לבל”ד, אני לא יודע מה הסיבות, אך לקראת הסוף בל”ד מתחזקת. אם המפלגה לא תפתח מיידית בקמפיין, היא יכולה לקרוס בקלות. אני לא חושב שיש הרבה יהודים שיכולים לשים את הפתק של בל”ד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות